Anketa provedena na 2.400 gejmera kojom su autori pokušali doznati kako recesija utječe na videoigre, pokazala je da se gejmeri igraju i više nego prije, ali češće kupuju rabljene igre od originalnih
Kompanija Nielsen je provela istraživanje među igračima i otkrila da su se u prvih pet mjeseci sudionici ankete igrali sat do dva više tjedno u usporedbi sa statistikom iz 2006. godine.
Istraživanje je također pokazalo da gejmeri puno češće kupuju rabljene igre i češće koriste usluge iznajmljivanja. Gotovo polovica ispitanika smatra da je recesija negativno utjecala na njihovu situaciju, dok 35 posto gejmera smatra da nije utjecala nikako.
U Nielsenu smatraju da je, osim recesije, jedan od uzroka slabije prodaje originalnih naslova nedostatak blockbustera u 2009. godini. U anketi je sudjelovalo 2.400 gejmera koji su u posljednjih šest mjeseci kupili barem jednu igru i igrali se barem jedan sat tjedno na nekoj od konzola ili PC-ju.