BOLI ZA OČI

Ne želite gledati ovaj striptiz? Kupite oglasni prostor!

26.05.2011 u 12:36

Bionic
Reading

Duhovita reklamna kampanja nizozemske tvrtke za oglašavanje Interbest dobila je prvu nagradu na godišnjoj dodjeli priznanja za inovacije i kreativnost u reklamiranju Clio. Kampanja se koristi različitim slikama punijeg muškarca koji svaki dan ima sve manje odjeće na sebi uz riječi 'što se prije ovdje počnete oglašavati, tim bolje', a kulminira pravom reklamom oglašivača koji je zapravo već kupio reklamni prostor

Nizozemska tvrtka Interbest, koja se bavi oglašavanjem preko velikih oglasnih ploča pokraj cesta, dobila je prvu nagradu za inovaciju i kreativnost u reklamiranju Clio, a dodjela je ove godine održana u New Yorku. Za prvu nagradu Interbest može zahvaliti svojoj reklamnoj kampanji s muškarcem koji svaki dan ima sve manje odjeće na sebi, uz riječi 'što se prije ovdje počnete oglašavati, tim bolje', koja kulminira stvarnim oglasom.

Tu su reklamnu kampanju smislili djelatnici agencije Y&R Not Just Film u Amsterdamu, koja je dio Interbesta. U stvaranju nagrađene kampanje sudjelovali su umjetnički direktor Marq Strooy, kopirajter Robin Zuiderveld, upraviteljica proizvodnje Tilly van Duivenbooden, fotograf Morad Bouchakour te Jacqueline Loomans i Meindert Van Den Heuvel