Izgleda da je redizajn PlayStationa 3 bio najbolji poslovni potez koji je Sony mogao povući jer prodaja svugdje u svijetu vrtoglavo raste
PlayStation 3 je konzola koja se uz mnogo odgoda i muke pojavila u studenom 2006. godine. Nitko ne kaže da nije bila dobra, no nedostajalo joj je ekskluzivnih videoigara, a dok su se iste pojavile, konkurencija je prema prodajnim rezultatima daleko odmakla. Ipak, u Sonyju nisu očajavali, već su lukavo krenuli u redizajn konzole, što se pokazalo kao iznimno uspješan poslovni potez.
Prodaja novog PlayStationa 3 tako je u Velikoj Britaniji skočila za tisuću posto u odnosu na tjedan u kojem se nudio stari PS3, a u Japanu je postotak čak i veći. Naime, tamo su u prva tri dana prodana 150.252 primjerka novog PlayStationa 3, što je gotovo dvostruko više od prodaje u prvom tjednu kada se ova konzola uopće pojavila. Valja uzeti u obzir da je premijeru prije tri godine popratila nestašica, zbog čega je u prvom tjednu prodano samo 88.000 primjeraka, no treba priznati da su i ovo više nego odlični rezultati.