U današnjem ubrzanom svijetu u kojem odgovore na gotovo sva pitanja možemo naći nakon samo nekoliko minuta na internetu, još uvijek postoje neka područja u kojima nam može pomoći samo iskustvo – ili netko tko ga ima. Razne osobe danas rade kao profesionalni treneri kako bi pomogli manje iskusnima naći ljubav
S polaganim opadanjem popularnosti internetskih sajtova za pronalaženje partnera, nastalu rupu u tom području popunili su profesionalni zavodnici koji dijele savjete kako prići nekome te čak i pomažu svojim klijentima u tome na samom večernjem izlasku. Primjeri ovih profesionalnih zavodnika su Susan Baxter i Thomas Edwards iz Bostona.
Thomas Edwards pokrenuo je svoju agenciju The professional wingman s namjerom da pomogne ljudima kao što je, naprimjer, 27-godišnji Cort Johnson koji je vrlo vješt kad treba promovirati svoju tvrtku, no postaje sramežljiv u društvu žena. Susan Baxter kaže da je pokrenula svoj posao zbog svojih prijatelja koji su bili iscrpljeni od traženja partnera na internetu.
Neki od razloga zašto ljudi počinju gubiti strpljenje s internetskim sudarima jest što su slike potencijalnih partnera obično stare ili lažne, te to što neki ljudi na čvenk-sajtovima često zapravo ne znaju što žele, a istina izlazi na vidjelo tek nakon mnogo izgubljenog vremena. FBI koji se u SAD-u bavi internetskim kriminalom kaže da godišnje prima tisuće prijava koje se tiču lažnih udvarača.
U tijeku je parnica protiv velikog internetskog sajta za traženje partnera, koju su pokrenuli nezadovoljni klijenti koji tvrde da mnoge osobe uopće ne postoje ili se radi o lažnim profilima. Glasnogovornica Match.coma nazvala je tužbu neozbiljnom.
Romantičari se polako umaraju od digitalnih ljubavnih avantura, pa posao ljubavnih trenera cvate. Agencije koje pružaju usluge profesionalnog prijatelja za izlaske, koji će vam pomoći da nekog zavedete, postoje već osam godina, no s padom popularnosti internetskih sudara broj klijenata im sada vrtoglavo raste.
Susan Baxter kaže da slogan njene tvrtke nije bez razloga 'bolji smo u zavođenju žena nego vi'. Njeni zaposlenici odmah znaju prepoznati postoji li privlačnost između njihova klijenta i potencijalne partnerice ili partnera.
Zaposlenici agencije Hire a Boston wingwoman s klijentima idu na večernje izlaske i pomažu im naći ljubav na razne načine. Svojim klijentima skreću pažnju na greške koje rade te uskaču ako pri razgovoru nastane neugodna tišina ili ako klijentu ponestane samouvjerenosti.
Josh Mitchell iz Indianapolisa pokrenuo je svoju agenciju Miss Pivot zato što mu se činilo da sve manje ljudi stvarno zna razgovarati u današnjem svijetu brze telekomunikacije. Pri zapošljavanju novih djelatnika za svoju agenciju Mitchell izbjegava ljude s neugodnim glasom i one koji su pretjerano osjećajni jer njega zanima znanost, a ne čarolija ljubavi.
Miss Pivot obično svoje klijente vodi na izlaske u knjižare, kafiće i pubove, a ne noćne klubove.
Thomas Edwards svog klijenta Corta Johnsona odveo je na događaj po imenu Noć ružnih džempera. Ubrzo nakon što su ušli u glavnu prostoriju, gdje su se već okupili ljudi, Edwards je Johnsonu skrenuo pažnju na žene koje su raspoložene za flert, te mu pomogao pri upoznavanju.
Nakon što mu je podigao samopouzdanje, Edwards je Johnsonu još jednom skrenuo pažnju da mora biti jasniji u vezi toga da je zainteresiran za nekoga. Iako se na početku večeri činilo da će Johnson možda otići kući bez da je upoznao potencijalnu partnericu, oko ponoći je dobio telefonski broj zainteresirane žene.
Bez obzira na to što se možda čini da su muškarci jedina klijentela ovih agencija, svaka od njih kaže da je imala ženske klijente s kojima na izlaske idu profesionalne 'prijateljice' umjesto 'prijatelja'.