Iako je prema razvojnim timovima i izdavačima piratstvo najveći problem industrije videoigara, neke su tvrtke u samim počecima uspješno iskoristile masovno kopiranje svojih igara za promociju i širenje tržišta
Dok neki izdavači poput Electronic Artsa pokušavaju zaštiti svoje proizvode na najbolji mogući način, drugi se ni ne trude ulagati novac i vrijeme u neku bolju zaštitu. Ne samo da će pirati naći način da je kad-tad probiju, već piratizirane igre za koje se malo zna stječu veliku bazu igrača i mnogo će ih ljudi vidjeti i zaigrati.
Tako barem tvrdi Randy Stude iz PC Gaming Alliancea koji kaže da su neke danas jake tvrtke iskoristile pirate na najbolji mogući način. Serijali poput Quakea, Dooma, Starcrafta, Counter-Strikea ili Half-Lifea danas ne bi imali toliko fanova i nastavaka da ih u počecima ljudi nisu masovno kopirali. Dakako, nitko ne podržava piratstvo, no kako je isto nezaobilazna parazitska industrija, valja ga što bolje iskoristiti.