KORAK U BUDUĆNOST

Virtualni dječak pamti i razaznaje osjećaje

20.07.2010 u 10:52

Bionic
Reading

Tvrtka Microsoft napravila je umjetnu inteligenciju koja pomoću senzora za praćenje pokreta, kamera i mikrofona te iznimno razvijenih računalnih programa može razgovarati s bilo kim i razumjeti što osjeća. Ovaj Microsoftov projekt zove se Milo, a predstavljen je prošle godine na sajmu E3

Microsoftov umjetni dječak Milo koji možda još nema trodimenzionalno tijelo svakako ne pokazuje da ga to ometa u interakciji s ljudima. Ovaj virtualni momak ne samo da pamti, već i razaznaje vaše raspoloženje.

Kada je bio predstavljen na prošlogodišnjem sajmu E3, Milo je oduševio svoje gledatelje, a nedavno je ponovo razgovarao s javnošću na Svjetskoj konferenciji tehnologije i dizajna u Velikoj Britaniji. Iako su virtualni ljudi već godinama prisutni u svijetu računala, Milo je svakako pomaknuo granicu mogućeg.

Osim kao zanimljiv projekt sam po sebi, Milo zapravo služi kao reklamna kampanja za Microsoftovu novu konzolu Kinect koja omogućuje igranje bez tipki ili palice. Ovu novu tehnologiju osmislio je britanski dizajner igara Peter Molyneux, a cilj mu je bio stvoriti umjetnu inteligenciju koja će ga gledati u oči i razumjeti.

Milo i njegova virtualna okolina u potpunosti su interaktivne, pa igrač može tako dirati i pomicati stvari, uzimati ih i davati. Umjetni dječak svakim danom sve je pametniji, jer mu je um smješten u internetski 'oblak' koji koriste milijuni ljudi.