Evo iznenađenja za ljubitelje Jaguara. Najnoviji model te kultne tvrtke rekonstrukcija je legendarnog C-Typea, automobila koji je 1950-ih pobjeđivao na utrkama u Le Mansu. Automobil je tada oduzimao dah, ali i 1953. srušio rekord u prosječnoj brzini od 100 km/h tijekom naporne 24-satne utrke
Odjel Classic britanskog proizvođača dobio je zadatak izraditi samo 16 primjeraka modela C-Type Continuation dvosjeda s otvorenim krovom, u čast njegove 70. obljetnice. Taj Jaguarov četvrti 'nastavljač'' - nakon Lightweight E-Typea, XKSS-a i zadivljujućeg D-tipa - predstavljen je javnosti na prestižnom 'Concours of Elegance' u Hampton Court Palaceu u Londonu, zasad još bez otkrivanja cijene.
I dok fotografije automobila prikazuju blistavu, gotovo isklesanu ljepotu koja bi krasila svaku kolekciju, C-Type Continuation izgleda još nevjerojatnije u stvarnosti. Aerodinamični oblik izvorno je potpisao dizajner Malcolm Sayer, kojeg je tadašnji šef Jaguara, Sir William Lyons, zaposlio sa zadatkom stvaranja jednog od najpopularnijih vozila u povijesti marke.
Pionirski profil s minimalnim otporom pomogao je vozačima Peteru Walkeru i Peteru Whiteheadu u njihovim pobjedama na utrci Le Mans 1951. Dvije godine poslije, revidirani C-Typeovi plasirali su se na prvo, drugo i četvrto mjesto u utrci.
Položen na sjajne, kromirane kotače sa žbicama, primjerci nastavljača tradicije odražavaju iznimnu pozornost prema detaljima. Sve je vjerno replicirano - od poklopca kutije s osiguračima Lucas, do neobičnih držača na spremniku kočione tekućine.
Provedeno je iscrpno istraživanje o slavnoj povijesti C-Typea, a svaki će automobil biti ručno izrađen prema originalnim crtežima. Radi daljnje autentičnosti, konzultiran je i Jaguarov izvorni dnevnik prodaje s više od 2000 dijelova.
'Ovaj automobil jedan je od najpoznatijih u Jaguarovoj povijesti utrka, a vozili su ga neki od najcjenjenijih vozača, uključujući Sir Stirlinga Mossa. C-Type posebno se isticao prvim primjerom uporabom disk kočnica, ranim verzijama onoga što danas nalazimo u modernim automobilima. Razvijeni u suradnji s Dunlopom pomogli su u doprinosu dominacije C-Typea na trkaćim stazama', rekao je Dan Pink, direktor Jaguar Classica.
Svaki C-Type Continuation opremljen je 3.4-litrenim motorom od 220 KS i ravnim motorom od šest litara s trostrukim rasplinjačima marke Webber. Rezultat je i više nego dovoljan da bi kupci mogli uživati u natjecateljskim utrkama starinske vrste.
Od 53 C-Typea izgrađena 1950-ih, 43 su prodana u slobodnoj prodaji i, što je važno, bili su opremljeni manje snažnim bubanj kočnicama. Continuation je, međutim, opremljen istim nadograđenim disk kočnicama kakve je imao i pobjednik Le Mansa 1953.
Budući vlasnici mogu pristupiti konfiguratoru automobila na web stranici jaguar.co.uk kako bi izgradili vlastitu verziju, a također mogu birati između dvanaest boja na vodenoj bazi, imaju izbor osam verzija kožnih interijera i mnoštvo starinskih opcija. Svi prethodni modeli-nastavljači Jaguara Classic rasprodani su unatoč milijunskim cijenama, pa neće biti problema niti s Continuationom. Naime, kolekcionari ih drže iznimno vrijednom investicijom.