NEVOLJE POPULARNOG FITNESS REKVIZITA

Nakon dvije televizijske 'smrti' Peloton pokušava spasiti što se spasiti može

06.03.2022 u 17:50

Bionic
Reading

Iako mnogi vjeruju da ne postoji takva stvar kao što je loš publicitet, Peloton sigurno više nije među njima. Naime, robna marka fitness bicikala, o čijem je padu tržišne vrijednosti s gotovo 50 milijardi dolara otprije godinu dana na manje od osam milijardi T-portal izvijestio početkom veljače, sada se našla na novim mukama.

Naime, nakon velikog procvata za vrhunca pandemije i pada pojavom zaraznijeg ali manje smrtonosnog omikrona, nova PR noćna mora za Peloton pojavila se u obliku televizijske serije, i to ništa manje negoli nastavka popularnoga 'Seks i grada' u obliku perolake serije 'I tek tako…'

Već u prvoj epizodi autori su šokirali gledatelje smrću Face (Mr. Big, lik kojeg je igrao Chris Noth) izazvane vježbanjem na kućnom fitness biciklu marke Peloton. Ta je televizijska smrt Peloton još više pogurala u njegovu tržišnom padu i dodatno zabrinula tvrtku koja ga proizvodi.

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: YouTube

A onda je 23. siječnja nož u leđa Pelotonu zabila i jedna druga serija. Naime, u premijernoj epizodi 6. sezone popularne televizijske serije 'Milijarde', jedan od glavnih likova, Mike Wags Wagner (Axelrodov pobočnik), odvezen je u bolnicu sa srčanim udarom nakon vježbanja na, ponovo, Pelotonu.

Bez obzira koliko iracionalno bilo, ne treba mnogo pronicljivosti da bi se pretpostavilo što je to u veljači značilo za prodaju Pelotona.

Za razliku od Face, Mike Wags Wagner, kojeg igra David Costabile, preživio je srčani udar. Čak je i kimnuo svom kolegi, izgovorivši u istoj epizodi: 'Ne odlazim kao Faca'. New York Times izvijestio je da su paralelne radnje bile potpuno slučajne, jer su se 'Milijarde' pripremale mjesecima prije premijere 'I tek tako…' te da je spomenuta referenca dodana u postprodukciji.

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: YouTube

Naravno da Peloton nije bio presretan porukama koje njihov popularni proizvod predstavljaju kao zdravstveni rizik za dobrostojeće sredovječne TV likove. Marka se stoga oglasila na Twitteru:

'TV emisije žele uključiti @onepeloton kako bi ljudi pričali o tome, ali da budemo jasni, NISMO pristali da se naš brend ili IP rabi na @SHO_Billions ili da osiguramo bilo kakvu opremu. Kao što to ističe sama emisija, kardiovaskularne vježbe pomažu ljudima da žive duge, sretne živote'.

Razumljivo je zašto je Peloton zabrinut zbog tih novih udaraca na njegovu marku. Nakon 'I tek tako…' šoka, dionice Pelotona su pale, a popularna fitness tvrtka tvrdila je da joj je poznato da i HBO planira rabiti Peloton bicikl u jednoj od epizoda, ali da nema nikakvih informacija o kontekstu. Tvrtka je također objavila izjavu liječnika u kojoj je za smrt Face kriv njegov 'ekstravagantan način života - uključujući koktele, cigare i velike odreske' te njegov povećani rizik od smrti zbog ranijih srčanih tegoba, već prikazanih u seriji 'Seks i grad'.

Pelotonov pokušaj da situaciju olakša oživljavanjem Face u duhovitoj blagdanskoj reklami, u kojoj je igrao Noth, neslavno je propao jer su samo četiri dana poslije u eksplozivnom članku u Hollywood Reporteru dvije žene optužile glumca za seksualno napastovanje. Od tada su se javile još dvije s optužbama protiv Notha, koje je on oštro opovrgao.

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: YouTube

Pokušavajući osujetiti dodatnu štetu, Peloton je brzo povukao reklamu s Nothom, ali ne prije nego što je ona postala viralna i prikupila milijune pregleda. Što će to na koncu značiti za sudbinu popularnog bicikla tekk treba vidjeti.