Teško da ima ijednog istinskog ljubitelja pop-rocka koji nije dobro preslušao 'Revolver', kultni album slavnih Beatlesa. Preslušao – i zavolio. No, dosad ga nitko nije mogao čuti onako kako je to moguće danas. Naime, nova Super Deluxe verzija tog albuma uključuje remiksiranu verziju originalnih snimaka, snimaka koji nisu uvršteni na album, demo snimaka i više od toga.
Teško je uopće zamisliti i čak shvatiti tehnologiju korištenu za remiks 'Revolvera'. Kad je izvorno snimljen 1966, često su bubnjevi, gitare i bas bili snimani na istu traku. Sada, s doista revolucionarnom, gotovo čarobnom tehnologijom, stručnjaci za zvuk uspjeli su razdvojiti instrumente i stvoriti nove mikseve koji su zapanjujući i savršeno ističu detalje zvuka instrumenata, koji su bili duboko 'zakopani' svih ovih godina.
'Revolver' je bio sedmi studijski album Beatlesa. Objavljen je 5. kolovoza 1966. te popraćen singlom s dvostrukom A stranom — pjesmama 'Eleanor Rigby' i 'Yellow Submarine'. Album je bio posljednji studijski projekt Beatlesa prije njihovog povlačenja kao izvođača uživo i označio je najliberalniju uporabu studijske tehnologije od strane neke grupe sve do danas, nadovezujući se na važan iskorak njihova izdanja 'Rubber Soul' s konca 1965. Od tada se općenito drži jednim od najvećih i najinovativnijih albuma u povijesti popularne glazbe, s prepoznatljivošću usredotočenom na raspon glazbenih stilova, raznolikih zvukova i tekstualnog sadržaja.
Beatlesi su 'Revolver' snimili u slavnim studijima Abbey Road nakon tromjesečne pauze početkom 1966, u razdoblju kada je London slovio kao kulturna prijestolnica toga doba. Neki komentatori to vrijeme drže početkom psihodeličnog razdoblja sastava, a pjesme odražavaju njihov interes za LSD, istočnjačku filozofiju i avangardu, dok se bave temama poput smrti i transcendencije od materijalnih briga. Bez ikakvih planova za koncertnu reprodukciju novog materijala, skupina je obilato rabila automatsko nasnimavanje, varispeed, obrnuto puštanje vrpce, mikrofoniju i nove instrumente, koje dotad nisu svirali uživo.
Među pjesmama su 'Tomorrow Never Knows', koja uključuje teški indijski ton i kolaž loopova, zatim 'Eleanor Rigby', pjesmu o usamljenosti s gudačkim oktetom kao jedinom glazbenom podlogom te 'Love You To', debi na polju hindustanske klasične glazbe. Sesije su također rezultirale i singlom koji nije objavljen na albumu 'Paperback Writer' (B steana 'Rain').
Giles Martin, sin originalnog producenta Beatlesa Georgea Martina, nadgledao je remiksanje albuma 'Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band', 'White Album', 'Let It Be', 'Abbey Road' i sada 'Revolver'. Giles je tijekom proteklih pet godina, sa svakim novim reizdanjem, objašnjavao kako i zašto je odabirao baš te klasične albume i ažurirao ih. Sada kaže da je 'Revolver' doživio najdrastičniju promjenu i donio zapanjujući doseg Beatlesa iz tog doba, za koji gotovo nitko nije znao.
Kad je 'Revolver' izašao u ljeto 1966, bio je to album koji je zvučao kao ništa dotad, a sada je ono što mi možemo čuti, zahvaljujući tadašnjoj inventivnosti (koja tada još nije mogla doprijeti do slušatelja u punome sjaju) sastava, još nevjerojatnije. Očito je da Beatlesi i danas, dugo nakon svog raspada, još uvijek čine nove korake u kreativnoj uporabi tehnologije.
Izdanje uključuje 14 originalnih skladbi remiksanih ove godine, te 36 snimaka koji nisu uvršteni na album, demo snimke i razne pokušaje, te različite verzije skladbi s albuma (pet mono snimaka), ukupno 50 brojeva.