Iako redovito obavještavaju o vrlo uspješnoj prodaji digitalnog čitača Kindle, iz Amazona odbijaju dostaviti konkretne brojke
Na stranicama kompanije Amazon u studenome je objavljena vijest da je digitalni čitač Kindle najpoželjniji poklon sezone. Već polovinom prosinca slavodobitno je objavljeno i da je posljednji u godini ujedno i najuspješniji mjesec po prodaji Kindlea te se time stvorila slika da drži prednost na tržištu srodnih uređaja.
Unatoč vijestima iz kompanije, Amazon od 2007. otkako je Kindle na tržištu odbija otkriti konkretne brojke. Amazonova tajnovitost probudila je sumnju ostalih proizvođača koji putem njihovih stranica nude svoje uređaje.
Uzevši u obzir činjenicu da se konkurentski digitalni čitači poput Sonyjevog mogu nabaviti i u prodavaonicama te drugim online trgovinama, a ne samo preko Amazona kao Kindle, pravo stanje tržišta ostaje nepoznato.
Na pitanja o prodaji glasnogovornik Amazona rekao je tek 'da ne barataju kompletnim podacima prodaje digitalnih čitača', prenosi Guardian. Manjak informacija o trgovini preko te tvrtke odrazio se i na proizvođače. Iz Barnes & Noblea u prodaju su pustili čitač Nook, koji je ubrzo rasprodan, a kako nisu imali preciznih podataka o stanju tržišta, u zalihama unatoč velikoj potražnji nije preostalo primjeraka. Hoće li nezadovoljstvo stranaka pritisnuti upravu Amazona i prekinuti šutnju, saznat ćemo uskoro.