U Saboru se u srijedu raspravljalo na temu revizija u kulturnim ustanovama učinjenih 2013., a zastupnica Mosta Ines Strenja Linić oštro je napala Olivera Frljića, intendanta riječkog HNK, čiji rad nije bio obuhvaćen tom revizijom, no zamjera mu da nije popravio pogreške i traži da dođe na saslušanje pred saborski Odbor za obrazovanje, znanost i kulturu. Frljić joj odgovara te je iz arhiva HNK izvukao i neke podatke o njezinoj poslovnoj suradnji s kazalištem koje napada
'Nalazi Državne revizije, koji su otkrili poražavajuće rezultate poslovanja riječkog Kazališta, odnose se na kalendarsku godinu 2013. Ukoliko već Domoljubna koalicija i njihov koalicijski partner Most žele huškati javnost protiv aktualnog vodstva HNK Rijeka, onda ih moramo podsjetiti da se nalaz revizije odnosi na vrijeme u kojem je intendantica još uvijek bila Nada Matošević Orešković, a poslovna ravnateljica Ana Lučić. Nova uprava je započela s radom 1. rujna 2014., pa ni na koji način ne može biti odgovorna za financijske dubioze i nezakonitosti u poslovanju u 2013. Za takav zaključak bilo bi dovoljno položiti test iz matematike u prvom razredu osnovne škole. Za doprinos izradi Proračuna Republike Hrvatske zastupnici Strenja Linić bit će ipak potrebne ponešto više kvalifikacije', navodi se u izjavi koju su nakon istupa Ines Strenja Linić u Saboru potpisali Oliver Frljić i Marin Blažević iz riječkog HNK.
'U ovom kontekstu, u kojem vladajući sve više delegiraju ulicu za obračun s onima koji se ne uklapaju u njihovu zacrtanu ideološku jednoobraznost i pritom ne biraju sredstva, nije zanemariva činjenica ni da je, što je Državna revizija također zabilježila, dužnost ravnatelja Opere u mandatu Nade Matošević Orešković obavljao Ozren Prohić, rođak aktualnog ministra kulture Zlatka Hasanbegovića i donedavni partner zamjenice ministra Ane Lederer. Prohić je, uz stalno zaposlenje na zagrebačkoj Akademiji dramske umjetnosti s punim radnim vremenom, protuzakonito obavljao poslove ravnatelja Opere u Rijeci, za koje je primao autorske honorare, pored onih koje je mirno mogao uprihoditi redovitim angažiranjem samoga sebe kao redatelja opernih predstava. To bi, naravno, bio nemali porezni problem da je Prohić u Kazalištu bio zaposlen putem ugovora o radu, kao što nalaže zakon', navode Frljić i Blažević te dodaju da je upravo nova uprava potrošila godinu i pol svojeg mandata na sanaciju naslijeđenog duga i uređivanje poslovanja prema zakonu.
'Upravo je nova uprava i prije nego što je primila negativni nalaz revizije za 2013. uklonila iz poslovanja nepravilnosti i nezakonitosti koje je sama uočila već u prvim tjednima upravljanja Kazalištem, da bi potom, poštujući sve rokove Državnog ureda za reviziju, Područnog ureda Rijeka, predložila dinamiku konačnog uređivanja poslovanja Kazališta, što je Ured prihvatio. Insinuacije o zapošljavanju bilo koga bez potrebnih kvalifikacija ili navodnim protuzakonitim postupanjima aktualne ravnateljice Hrvatske drame besramna su laž. Od početka stupanja na dužnost nova je uprava bila izložena nizu anonimnih prijava i inspekcija koje nisu otkrile nijedan jedini slučaj zapošljavanja bez potrebnih kvalifikacija i mimo procedure, a utužive objede na račun ravnateljice Hrvatske drame vjerojatno potiče riječki potrčko Ines Strenja Linić, notorni samoprozvani kritičar i koreograf, pa i dramaturg Zvonimir Peranić, amater suspektne pismenosti koji već godinama terorizira riječku plesnu i kazališnu scenu u očajničkom naporu da dograbi neku relevantniju ulogu na riječkoj kulturnoj sceni, možda i u Kazalištu, recimo Baletu, što nikako da mu uspije upravo stoga jer – nema adekvatne kvalifikacije', kaže riječki dvojac te dalje pišu da su uvidom u arhiv Kazališta pronašli i ugovor o poslovnim vezama Ines Strenja Linić s jednom od bivših uprava Kazališta, kojemu je ona godinama iznajmljivala svoj trosobni stan u centru Rijeke.
'Pa ajde da i mi dometnemo ponešto u obranu Nade Matošević Orešković, koja je raskinula ugovor o najmu stana I. Strenja Linić ubrzo po stupanju na dužnost!', navode i upozoravaju na slučaj revizije u zagrebačkom HNK-u za ravnanja Ane Lederer i upućuju 'gospodu iz Mosta' da malo guglaju ljude koje postavljaju na pozicije.