FUL KULTURNO

Otvoren natječaj za događaj u kulturi, nagrada je 10 tisuća kuna

17.11.2017 u 14:01

Bionic
Reading

Program Ful kulturno, nastao pod okriljem stručnog magazina Brend kulture i uz podršku Superbrands Hrvatska, otvorio je natječaj za najbolje brendirani niskobudžetni događaj u kulturi koji se odnosi na kulturu pisane riječi. Do 1. travnja 2018. mogu se prijaviti promocije, predstavljanja, festivali i izdvojena događanja, pod uvjetom da budžet za njihovu organizaciju i provedbu ne prelazi 30 tisuća kuna

Cilj natjecanja FUL KULTURNO je promovirati niskobudžetna kulturna događanja – promocije pisane riječi u svrhu pojačavanja njihovih aktivnosti brendiranja. Prijaviti se mogu promocije i predstavljanja, događanja i festivali.

Lea Brezar, iz Superbrands Hrvatska i Slovenija te glavna urednica časopisa Brend kultura, prilikom notvaranja natječaja na ovogodišnjem Interliberu naglasila je da će žiri ocjenjivati inovativnost, originalnost i društvenu odgovornost.

Do 1. travnja 2018. mogu se prijaviti svi zainteresirani, nakon čega će se izabrati pet finalista te na koncu pobjednik kojemu će se dodijeliti statua Ful kulturno i nagrada od 10 tisuća kuna.

Članice žirija su, osim Lee Brezar, Vesna Sekalec, direktorica projekta Superbrands, Sandra Pocrnić Mlakar, urednica, novinarka i vlasnica izdavačke kuće Beletra, Sanja Rocco, voditeljica studija Menadžment i produkcija u kulturi (VPŠZ), Romana Lekić, pomoćnica dekana Visoke škole za komunikacijski i turistički menadžment 'Edward Bernays' i blogerica Alis Marić.