U srijedu je u Zagrebu predstavljena aplikacija ‘Vrijeme je za digital’
Hrvatska diskografska udruga predstavila je u srijedu u Zagrebu aplikaciju ‘Vrijeme je za digital’, koja dionicima glazbene industrije omogućuje trenutačni pristup svim relevantnim podacima u svim segmentima poslovanja odmah nakon njihove obrade.
Riječ je o jedinstvenoj bazi koja na jednome mjestu, jednim dodirom, donosi ažurirani sadržaj, aktualne podatke o korištenju glazbe, te cjelokupan izvještaj s naknadama od streaminga na digitalnim glazbenim servisima, kao i podatke o prodaji albuma u glazbenim prodavaonicama, prihodima od kolektivnih prava i podacima o radijskom i televizijskom emitiranju.
Informatičko rješenje koje su domaći diskografi okupljeni u Hrvatskoj diskografskoj udruzi osmislili u suradnji s Poslovnom spajalicom jedno je od samo dva takva u svijetu. Time su hrvatski diskografi stali uz bok jednom od svjetskih glazbenih divova, Sony Musicu.
Aplikaciju koja će unaprijediti model poslovanja u glazbenoj industriji predstavio je u Kongresnom centru Forum u Zagrebu predsjednik Hrvatske diskografske udruge i uprave Croatia Recordsa Želimir Babogredac.
‘Ovo je aplikacija koja će pokazati sve segmente u digitalnom društvu glazbene industrije, to će biti kanal praćenja autorima, izvođačima, svim glazbenicima i samim diskografima. Riječ je o jednom transparentnom načinu prikaza svega što se događa na hrvatskoj glazbenoj sceni’, objasnio je Babogredac.
Autor aplikacije je Robert Nadžaković, direktor Poslovne spajalice, koji je naglasio da će ona, među ostalim, omogućiti praćenje onoga što se dosad nije moglo. Primjerice, na jednome mjestu vidjet će se da je pjesma nekog izvođača poslušana određeni broj puta na nekom od servisa, te koliko je upravo na tom servisu uprihodio sredstava.
‘Aplikacija će biti online 24 sata dnevno, pa će svi podaci biti dostupni u bilo kojem trenutku’, napomenuo je Nadžaković.
Samo u Hrvatskoj, diskografi izdaju u prosjeku 400 albuma godišnje, a u novu glazbu ulože više od 20 milijuna kuna, što uključuje razvoj i produkciju novih audio-video snimaka, kao i proizvodnju, distribuciju i promociju novih nosača zvuka i glazbenih sadržaja. Diskografska industrija posljednjih godina slijedi najnovije trendove i prilagođava poslovne modele digitalnom poslovnom okruženju licencirajući sadržaj za digitalne servise diljem svijeta, kako bi omogućili potrošačima pristup glazbi 24 sata dnevno.
Slijedom njihova korištenja glazbe, a zahvaljujući digitalnom razvoju tehnologija, podaci poput onih o emitiranjima na radiju, pretraživanju i slušanju na streaming servisima, prodaji albuma u digitalnom i fizičkom formatu čine jednu svekoliku riznicu informacija koje se dobivaju gotovo na dnevnoj razini te služe u svakodnevnom radu svih dionika glazbene industrije.
Na tim temeljima nastala je aplikacija ‘Vrijeme je za digital’, koja jednim dodirom donosi kompletne informacije na jednome mjestu – u trenutku.