HISTRIONSKA PREMIJERA

U Strozzijevoj 'Igri za dvoje' glumi autorova unuka Dora Fišter-Toš

20.01.2017 u 11:41

Bionic
Reading

U Histrionskom domu u Zagrebu u petak navečer održat će se svečana premijera humorne drame 'Igra u dvoje' Tita Strozzija u režiji Saše Broz, najavljene kao svevremenska priča o ljubavnoj strasti i preklapanju života i teatra

'Igru' dvoje ljudi, koju je istaknuti hrvatski glumac, pisac i redatelj davne 1956. napisao za sebe i svoju suprugu, glumicu Elizu Gerner, u najnovijoj produkciji Glumačke družine Histrion igraju Strozzijeva unuka Dora Fišter-Toš i Janko Popović Volarić.

Predstava je najavljena kao izuzetno intimistički komad, svevremenska bajka i prekrasna priča o ljubavi koja se odvija na tri razine: jedna je razina predstave sukob, odnos ili brak dvoje glumaca; druga je razina tekst, odnosno, predstava koji ti glumci-likovi igraju, dok je treća personalizirana i događa se na razini odnosa stvarnih glumaca Fišter-Toš i Popovića Volarića.

  • +17
'Igra u dvoje' Tita Strozzija u režiji Saše Broz Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Damir Kudin

'Bez obzira na to što je predstava pisana za Nju i Njega, odnosno, da ju je Strozzi pisao za sebe i svoju suprugu, ona nam ujedno razotkriva i mnoštvo drugih likova', stoji u najavi.

'Koristeći se teatrom u teatru, ona koristi sav arsenal u postavljanju i razotkrivanju maski, u suprotstavljanju ne samo muškarca i žene, glumca i glumice, već i opsjene i zbilje', dodaje se.

Dramaturšku adaptaciju tog 'izuzetno uzbudljivog, zanimljivog i napetog kazališnog putovanja' potpisuje Dora Delbianco, koja je ocijenila kako je riječ o vrlo suvremenom tekstu koji s lakoćom i užitkom zavodi i glumce koji ga igraju i publiku.

'Upravo onda kada pomislimo da smo došli do realiteta, autor nam izvlači sigurno tlo pod nogama i odvodi nas u novi krug kazališnih varki. Taj hod po rubu tvori dramsku napetost u toj izvrsnoj metateatarskoj predstavi', napisala je Delbianco u programskoj knjižici predstave.

Scenografiju je suvremenom osmislio Miljenko Sekulić, kostime koji 'moraju izgledati retro ali i pripadati današnjici' Marita Ćopo, a glazbu 'koja ima jedan retro 'štih' i kazališno-filmsku dimenziju' Matej Meštrović.