Izlizane fore, totalno blesav scenarij, pucačine i tučnjave u kojima ne znaš tko koga grize za dupe glavne su odlike ovog potpuno besmislenog filma. Ne bi živ čovjek vjerov'o da su Woody Harrelson, Ellen Barkin i Kevin Hart uopće pristali glumiti u njemu, ali ispada da je Kevin Hart čak inzistirao na njegovu snimanju
Znate one filmove koji su, prije pojave streaminga, izlazili ravno na VHS ili DVD? OK, ako ste mlađi od 30, vjerojatno nemate pojma ni što je VHS, ali bilo je, u doba popularnosti tih medija za snimanje, podosta filmova koje nitko nikad nije ni pokušavao ugurati u kinodistribuciju, nego su se izdavali samo za videoteke jer su bili, blago rečeno, NEAMBICIOZNI. Onda bi ih tamo iznajmio neki tinejdžer s tri popravka u školi i intelektualnim ambicijama vinske mušice pa bi gledao pucačine, tučnjave i debilne fore dok ga starci ne bi potjerali u njegovu sobu.
E, pa 'Čovjek iz Toronta', koji je od neki dan dostupan na Netflixu, ne doseže čak ni standarde takvih filmova. Slutim da ne bi zadovoljio ni Netflixove (u zadnje vrijeme sve niže) standarde da nije bilo upiranja i zalaganja Kevina Harta, jednog od dva glavna glumca u filmu.
Film bi inače, u teoriji, trebao biti nekakva akcijska komedija u kojoj se zbližavaju jedan obični, svakodnevni luzer (Hart) i visokotrenirani, opasni plaćeni ubojica (Woody Harrelson, koji mora da si je superfrend s Hartom jer si ničime drugim ne mogu objasniti zašto bi pristao igrati u BAŠ TAKVOJ papazjaniji). Do zbližavanja dođe zbog zabune oko identiteta, što je u povijesti filmske umjetnosti znao biti temelj za neke doista izvrsne trilere (sjetimo se samo Hitchcocka i filma 'Sjever sjeverozapad'), ali ovdje je izvedeno toliko glupo i lijeno da mi je sve neugodno što sam u tekstu o ovom filmu uopće spomenula Hitchcocka.
U priči koja uopće ne izgleda jeftino, ali se nadam da je jeftino plaćena autorima jer se očigledno nisu potrudili, Kevin Hart u početku čak još možda ima i nekolicinu simpatičnih fora izvedenih u njegovu prepoznatljivom brbljavom stand-upovskom stilu, ali već nakon prvih desetak minuta te fore postaju izlizane, dramska napetost između neuspješnog bedaka i okrutnog, opasnog asasina se troši, a Woody Harrelson, ako ima dublera, više ne radi ništa. Tu je, pred kamerama, ali nit glumi nit skače nit se zeza niti ništa.
Niti je do kraja filma jasno tko je i zašto proizveo cijelu situaciju - Elen Barkin, koja je handler 'Čovjeka iz Toronta' (to bi bio opasni Woody Harrelson) ima par kul scena, ali nije jasno tko je, za koga radi i koji joj je uostalom vrag. Ni za loše momke koji žele raznijeti novu ambasadu Venezuele u Washington D.C.-ju nije jasno zašto i što im je skrivila ambasada, a vrhunac je rasplet, u kojem Woody, još nekoliko 'čovjeka' iz raznih gradova i Kevin raznesu cijeli jedan gradić, pa se onda vlak zabije u Woodyjev omiljeni auto i - šlus - ide natpis GODINU DANA POSLIJE, pa epilog u kojem je sve super i okej, jedino što Woody i dalje pati za svojim autom.
Film je na Netflixu pa ako imate pretplatu, tako i onako vas neće ništa koštati, ali mislite na svoje vrijeme. Radije malo odspavajte ili ga provedite lupajući glavom o zid.