Rijksmuseum u Amsterdamu pokrenuo je kampanju pod nazivom #Startdrawing, a njome potiče posjetitelje da umjesto fotografiranja izloženih umjetničkih djela radije probaju skicirati ih
Upotreba fotoaparata ili mobitela u prostorijama Rijksmuseuma nije izričito zabranjena, ali su posjetitelji demotivirani vrlo jasnom porukom - plakatom s prekriženom kamerom obješenim točno iznad glavnog ulaza, piše Huffington Post
U muzeju vjeruju da novi mediji doprinose pasivnosti i površnosti iskustva posjetu muzeju. Snimanje umjetničkih djela ili selfieja uz njih te dijeljenje fotografija putem društvenih mreža posjetiteljima odvlači pažnju od bitnog, zbog čega ne uspijevaju istinski doživjeti ljepotu, magiju i čudo. Sa željom da svojim gostima pomognu otkriti i više cijeniti umjetnost i povijest, pokrenuli su kampanju #startdrawing kojom potiču posjetitelje na crtanje.
Kampanja je pokrenuta u suradnji s festivalom The Big Draw 24. listopada, a posjetiteljima su dijeljeni blokovi za crtanje i olovke. Iako sama kampanja u postizanju cilja ne zaobilazi platforme društvenih mreža poput Twittera i Instagrama, posjetitelje se nastoji 'isključiti' kako bi se u potpunosti povezali s umjetnosti.
Ne morate pritom biti vješt crtač, a puno važnije u cijeloj priči je pronalaženje i promatranje onoga što biste željeli nacrtati.
'Pristupajući tako umjetničkom djelu, počet ćete primjećivati stvari koje prije niste vidjeli, poput razmjera, pojedinosti, linija... što će vas približiti umjetniku i njegovoj tajni', navodi Rijksmuseum na svom kanalu na YouTubeu.