NOVA KAMPANJA LEI LOU

Aleksandra Dojčinović slavi povratak u doba ženstvenosti

17.02.2016 u 13:16

Bionic
Reading

Aktualna kampanja koja prati hvaljenu kolekciju Aleksandre Dojčinović pomiče granice i sjajno zaokružuje cjelokupnu modnu priču

Novost je i scenografija seta, kojim ovaj put dominiraju ogledala, rekvizit poprilično zahtjevan za fotografiranje, ali koji u pravim rukama u konačnici daje onaj wow efekt, koji svi tako često priželjkujemo. U tom moru odraza, zahvaljujući 3D iluziji, svaka se scena prividno udvostručuje, što promatračima omogućava da priču dožive iz svih kutova, a kreacije Lei Lou na ovaj način dobivaju na raskoši, što je klasičnim i plošnim fotografiranjem često teško postići.

Kolekcija, koja je već u prodaji u trgovinama Lei Lou u Zagrebu, Splitu i Stuttgartu, najzrelija je do sada. Taj pomak uz stalni tim suradnika smjelo prati fotografski duo Decker&Kutić, a kao zaštitna lica dva mlada domaća modela s inozemnom karijerom, Sara Sorić i Anamarija Crnoja.

'Ovom kampanjom nastavljam istraživati sve moguće pravce svog brenda, iskušavam na taj način i neke vlastite granice i svakim novim korakom nastojim letvicu, kako u kreativnom dijelu tako i u samom poslovanju brenda, dignuti malo više, pa je onda idući put preskočiti i tako iznova. Iako su iza mene godine rada, još uvijek čvrsto vjerujem da svoje najbolje priče tek trebam ispričati', govori dizajnerica koja ovom kampanjom za aktualnu sezonu na najljepši mogući način najavljuje veliku samostalnu reviju za jesen/zimu sredinom travnja, koju također u cijelosti po prvi put radi u vlastitoj produkciji.

Najnovijom kampanjom Dojčinović slavi povratak u doba ženstvenosti, ali ta romantika ovaj put nipošto nije sladunjava, ni u krojevima ni u dezenima, već je, naprotiv, pročišćena od svih viškova, pomalo klasična, s materijalima kojima nije potrebna suvišna obrada jer su već sami po sebi dovoljno upečatljivi i posebni. Raskošnom čipkom u colour blockingu, volanima i mašnama na pravim mjestima, bogatim cvjetnim uzorcima i drugim laganim i prozračnim materijalima dizajnerica je kolekciji dala u proljeće toliko potrebnu vedrinu, pri čemu je klasičarkama na izbor ostavila neke divne komade u pastelnim nijansama dok će one druge rado posegnuti za fluorescentnim tonovima, kojih ne manjka u kolekciji.