USPJEH JGL-A

'Aqua Maris zauzima više od pet posto svjetskog tržišta'

12.03.2012 u 12:07

Bionic
Reading

Prema najavama predsjednika Uprave JGL-a Ive Usmianija, dionice te kompanije naći će se na tržištu najkasnije do 2015. godine, jer postojeće obveznice JGL-a dolaze na naplatu 2016. godine

Kako je objasnio Usmiani, novinarima koji su na predstavljanje kompanije doputovali ne samo iz Hrvatske, nego i iz Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije i Makedonije, prodaja kompanije se ne planira, iako ponuda ima. Naprotiv, Usmiani tvrdi da je JGL u potrazi za novim akvizicijama na području istočne i jugoistočne Europe.

Tvrtka, prema Usmianijevim riječima, bilježi konstantan rast, u prošloj godini prihodi su bili 725 milijuna kuna (što su nekonsolidirani rezultati i to prije poreza), a ove godine planira se 25-postotni rast prihoda te zapošljavanje novih ljudi.

'Prošle je godine novozaposleno 49 osoba, a u ovoj je godini plan zaposliti njih 30-ak, no i ta bi brojka mogla biti veća ako Vlada realizira najavljene poticaje za novozaposlene', istaknuo je Usmiani čija tvrtka zapošljava čak 66 posto žena. Prosječna dob zaposlenih u JGL-u je 38 godina, njih 63 posto ima visoku stručnu spremu, a prosječna neto plaća u JGL-u je 9.178 kuna.

Tvrtka posluje na čak 32 svjetska tržišta i izvoz im iznosi 69 posto ukupne prodaje, a pristurni su, između ostalog, na tržištima Rusije, Ukrajine, Kazahstana te planiraju proboj na tržišta Brazila i vrlo zahtjevnog SAD-a.
Osim generičkih lijekova, JGL se osobito ponosi svojim linijama bezreceptnih lijekova u koje spadaju inovativne linije probiotika Prolife, Lactogyn i Normia, kao i linija Aqua Maris (kapi za oči, nos i uši) koja se temelji na primjeni morske vode za zdravlje ljudi.

'Aqua Maris treći je na svijetu u segmentu fizioloških otopina za nos i zauzima 5,3 posto svjetskog tržišta', kazala je Anna Maria Donadić, voditeljica Aqua Marisa koja je posebno istaknula kako njihovi proizvodi nemaju ni aditiva ni konzervansa.

Proizvodnja JGL-a odvija se u pogonu u Svilnom pokraj Rijeke, gdje je nedavno otvoren i novi proizvodni pogon, a ambiciozna kompanija, koja je započela, prema anegdoti Ive Usmianija zahvaljujući jednoj staroj miješalici za slastice, ambiciju ima proširiti svoje proizvodne pogone i na Rusiju.