Tek što se R8 s V10 motorom pojavio u prodaji, krenule su vijesti o njegovoj zamjeni. Čini se da će iskoristivost i ekološka osviještenost ponovno izvojevati pobjedu u borbi sa sportskim karakteristikama
Većini kupaca ovo ipak ne bi trebalo predstavljati problem budući da se razlike u performansama navodno ne bi trebale osjetiti, prenosi nizozemski autoblog. Naime, biturbopunjeni V8 koji bi trebao zamijeniti atmosferski V10 navodno razvija 550 KS.
Sličnu kombinaciju zamjene većeg atmosferskog manjim turbopunjenim motorom Audi je već izveo u slučaju modela S4, tamo je 344 KS snažni V8 zamijenjen trolitrenim turbopunjenim V6 sa 333 KS. Osim na nižoj potrošnji promjena se očitovala i na više okretnog momenta dostupnog od nižih okretaja (440 Nm od 2.900 o/min).
Ipak, ljubitelji atmosferskih V-motora neće morati strepiti još neko vrijeme. Očekuje se da proizvođač iz Ingolstadta neće mijenjati V10 novim motorom prije završetka njegova proizvodnog ciklusa u idućih nekoliko godina. Ovaj motor se, osim u R8, nalazi i pod poklopcem modela RS6.