Sve stroži ekološki propisi tjeraju proizvođače da više nego ikad ulažu u nove tehnologije. Volkswagen grupa je, čini se, na korak do revolucionarne
Tijekom Audijeve godišnje konferencije Ulrich Hackenberg, direktor tehnike, otkrio je da su u fazi razvoja motora s elektro-mehaničkim prednabijanjem i varijabilnim omjerom kompresije.
Hackenberg nije ulazio u tehničke detalje, no promjenjivi omjeri kompresije su izazov koji inženjeri pokušavaju svladati već neko vrijeme. Teoretski, ova tehnologija omogućila bi benzincima znatno bolju učinkovitost, uz povećanu dugovječnost motora.
Audi nam je već pokazao eksperimentalni biturbo V6 koji osim mehaničkog kompresora koristi i električnu turbinu za prednjabijanje pod maksimalnim pritiskom pri nižim okretajima. Ova bi tehnologija uskoro trebala pronaći mjesto i u manjim dvocilindričnim i trocilindričnim motorima.
Hackenberg je također najavio i tehnologiju ‘krstarenja’ koja bi u budućnosti trebala igrati važnu ulogu u uštedi goriva. U prvoj fazi automobili opremljeni mjenjačima s dvije spojke odvajat će motor od prijenosa i pri brzinama manjim od 7 km/h, dok bi u konačnoj fazi sustav trebao biti sposoban isto činiti uz gašenje motora na nizbrdicama ili prilikom prilaska semaforu na kojem će se upaliti crveno svjetlo.
Sve nabrojene tehnologije drastično bi trebale unaprijediti ekonomičnost benzinskih, no i dizelskih motora.