Nakon što je Audi odlučio na nedavno minuli salon u Los Angelesu dovući svoj električni superautomobilski koncept e-Tron, američki Automobile Magazine zavirio je malo dublje u ingolstadtske službene podatke i zaključio da Audi mulja po pitanju deklariranih 4.500 Nm okretnog momenta
Amerikanci su tvrdili da spomenutih 4.500 Nm e-Tronova četiri elektromotora razvijaju na radilici te da je vjerojatnije da električni superautomobil na podlogu prenosi oko 341 Nm okretnog momenta.
U Audiju su brzo reagirali te priznali da astronomskih 4.500 Nm doista nije mjereno na kotačima, već da ta brojka predstavlja ukupni zbroj 'momentnosti' sva četiri elektromotora. U Audiju su, naime, smatrali da je velika brojka indikativnija stvarnom osjećaju ubrzanja zbog dostupnosti ogromnog okretnog momenta već od 0 okretaja u minuti.
Stvarni podatak o okretnom momentu nalazi se između onog što su u Audiju naveli na početku i onog što su spekulirali u Automobile Magazineu, a iznosi 680 Nm.