Audijev najmanji model A3 od studenog će po prvi put biti opremljen sustavom start/stop u kombinaciji s mjenjačem S-tronic s dvostrukom spojkom
Štedljiva tehnologija bit će dostupna na trovratnoj i peterovratnoj izvedbi Audija A3 s dizelskim motorom 1.6 TDI sa 105 KS, odnosno benzinskim 1.4 TFSI sa 125 KS. Kako mu ime i govori – sustav start/stop funkcionira na način da automatski gasi motor kad je automobil zaustavljen, primjerice na semaforu, te ga automatski pali kada vozač makne nogu s kočnice.
Oba su modela opremljena i sustavom regeneracijskog kočenja kojim se kinetička energija pri kočenju pretvara u električnu te privremeno sprema u bateriju u svrhu napajanja električnih sustava pri ubrzanjima da ne bi opterećivali alternator.
U Audiju tvrde da tako opremljen A3 1.6 TDI u kombiniranom ciklusu troši 4,2 litre na stotinu kilometara, dok 1.4 TFSI-ju za isto treba 5,3 litre. Dizelaš do stotke sprinta za 11,3 sekunde te postiže 197 km/h maksimalne brzine, dok benzinac do 100 km/h stiže za 9,3 sekunde te postiže 203 km/h maksimalne brzine.
Unatoč instalaciji dodatne opreme, cijene ovih modela u Njemačkoj neće se mijenjati.