POVOLJNA CIJENA

Beauty hit o kojem svi govore: Ulje za usne koje ne samo da njeguje, već i mijenja boju

17.10.2024 u 15:08

Bionic
Reading

Tko ne bi poželio blistave, njegovane i zavodljive usne, no bez neizbježnog kasnijeg efekta isušivanja ili ljepljivog osjećaja na njima

Britanski brend Byoma u posljednje vrijeme samo niže uspjehe, a sad je na red došla njihova revolucionarna linija proizvoda za njegu usana o kojima zaljubljenice u beauty proizvode ne prestaju govoriti.

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Ovaj brend je veliki hit na TikToku i beauty ovisnice ga naprosto obožavaju.

Nevjerojatan proizvod koji je zaludio ovisnice o kozmetici sadrži ceramide, peptide i lipide, a boja ovog revolucionarnog sjajila/ruža varira ovisno o pH vrijednosti kože te je upakiran u najslađe pakiranje na internetu pa ne čudi da su svi poludjeli za njim.

Kako kažu oduševljene korisnice, riječ je o najrevolucionarnijem i klinički najučinkovitijem sjajilu/ružu za usne ikada razvijenom, a dolazi po pristupačnoj cijeni, za razliku od sličnih proizvoda.

'Imamo nevjerojatnu zajednicu s 1,4 milijuna pratitelja na TikToku i Instagramu u samo dvije godine. Gradimo nešto autentično slušajući kupce, povezujući se i pitajući ih: 'Što želite? Što vam treba?" ističe Marc Elrick, izvršni direktor Byome, brenda kojim je opčinjena generacija Z.

Revolucija u beauty industriji

Njihovi su brojni proizvodi hit na društvenim mrežama te imaju više od 65.000 recenzija svojih drugih proizvoda poput mlijeka za čišćenje ili hidratantne kreme - gela, zahvaljujući čemu je Byoma pozicionirana kao jedan od pet najprodavanijih brendova za njegu kože u Sephori.

U čemu je posebnost Byome? Njezine formulacije usmjerene su na obnavljanje i zaštitu kožne barijere, tu je i zbilja jako atraktivno pakiranje u živim bojama, ali i pristupačne, ne previsoke cijene bile su ključne za uspjeh.

@byoma First stop of our LIPTIDES Paris takeover? Celebrating with some of our French faves 🇫🇷👄 @SEPHORA ♬ Oh I wasnt sad I just needed - amber | uk + travel

U ovom trenutku najveći hitovi su njihov slavni lipstick za usne s ceramidima, peptidima i lipidima koji mijenja boju ovisno o pH vrijednosti kože, noćne maske za punjenje usana i hidratantno ulje koje daje sjaj, ali nije ljepljivo.

  • +5
Nicky Hilton Rothschild voli istaknuti svoj adut - senzualne usne Izvor: Profimedia / Autor: © Elder Ordonez / INSTAR Images / Profimedia

'Željeli smo stvoriti proizvod za usne usmjeren na njegu osjetljive kože, za koji je znanstveno dokazano da ih hidratizira, puni, popravlja i obnavlja. Većina proizvoda ovog tipa na kraju isušuje usne jer sadrže ulje, zbog čega morate koristiti više proizvoda ili ga svako toliko ponovno nanositi da biste osjetili hidrataciju usana, iako to zapravo nije prava hidratacija. Iz tog razloga ovo je najrevolucionarniji i klinički najučinkovitiji proizvod za usne ikada razvijen, i to po pristupačnoj cijeni', kaže Elrick.

Izvršni direktor Byome spominje liptide, revolucionaran kompleks koji sadrži ceramide, peptide i lipide. 'Jedan smo od prvih brendova koji je sve te elemente unio u proizvod za usne prepun hidratantnih i učinkovitih sastojaka. Također smo osmislili novu masku za usne koja se obnavlja i ljušti preko noći za divan izgled. I, također, tu je ulje za usne koje varira ovisno o pH vrijednosti kože, a toliko je traženo da nestaje iz zaliha svaka 24 sata', kaže on.

Zbog ove poslovne strategije ne čudi to da se sve što lansiraju odmah rasproda, a najvažniji su im kupci.

'Razvijamo proizvode koje oni žele i nudimo ih po pristupačnoj cijeni. I što je najvažnije, jako se zabavljamo pri tome. U svijetu se danas događa mnogo ozbiljnih stvari, a mi želimo da Byoma bude brend koji jednostavno širi veselje, energiju i pozitivu. Zato je brend tako šarolik jer želimo da proizvodi budu ozbiljni, ali sve oko njih da bude zabavno', zaključuje Elrick.