Rolls Royceov koncept 102 EX sa ženevskog autosalona činio se kao gotova stvar, no Motor Trend piše da automobil nikad neće ugledati svjetlost serijske proizvodnje
Sa 800 Nm od 0 o/min iz para električnih motora na stražnjoj osovini, električni Phantom možda i jest uglađeniji od onog s benzinskim V12, no 500-tinjak zainteresiranih kupaca imalo je drugih zamjerki.
Za početak, sprint do stotke od osam sekundi i maksimalna brzina od tek 160 km/h malo koga su ostavili oduševljenim, a autonomija od 120 kilometara s jednim punjenjem litij-ionske baterije kapaciteta 71 kWh pokazala se pogubnom za tržišni uspjeh velikog Rollsa.
Konačni čavao u 102 EX-ov lijes zabilo je vrijeme na punjenju koje traje od 8 do 20 sati. Kad već iskrcate nekoliko stotina tisuća eura za ultraluksuzni automobil, nekako očekujete da bude spreman za pokret kad god vam to padne na pamet.
U Rolls Royceu su stoga priznali da 102 EX baš i nema smisla te su nakon opsežne svjetske turneje odlučili ostati vjerni provjerenoj filozofiji.