KOLEKCIJA OD 200 KOMADA

Britanska kraljica od ove se torbice ne odvaja: Vjerna joj je već 60 godina

22.02.2018 u 13:14

Bionic
Reading

Vremešna kraljica Elizabeta II poznata je i po svom prepoznatljivom modnom stilu, a ono čemu je vjerna nevjerojatnih 60 godina su torbice britanskog brenda Launer

Kraljica Elizabeta više od 60 godina vlada britanskom monarhijom, a svo to vrijeme vjerna je identičnom modelu cipela, šešira, torbica i frizuri.

Engleska kraljica kojoj su 91 godine obožava klasične 'Launer' torbice s ručkama, a u svojoj bogatoj kolekciji ima čak više od 200 modela. Ove torbice nisu jeftine - prosječna cijena jedne iznosi oko 13.000 kuna, a kraljica najradije nosi model pod nazivom 'Traviata'.

Kraljica na reviji Richarda Quinna
  • Kraljica na reviji Richarda Quinna
  • Kraljica na reviji Richarda Quinna
  • Kraljica na reviji Richarda Quinna
  • Kraljica na reviji Richarda Quinna
  • Kraljica Elizabeta II
    +27
Kraljica Elizabeta II na reviji Richarda Quinna Izvor: Profimedia / Autor: N.N.

Launerove torbice, osobito modele Bellini i Adagio obožavala je nositi još jedna poznata engleska dama, premijerka Margaret Thatcher, a brend je jednu torbicu njoj u čast nazvao Maggie.

Kraljičin omiljeni model je 'Traviata' crna torbica od lakirane kože je kraljičin najomiljeniji model, a gotovo nikad ne uzima verziju s patent zatvaračem kako bi što jednostavnije došla do stvari koje drži u njoj. Od svoje se omiljene torbice nije odvajala niti na nedavnoj modnoj reviji na Londonskom tjednu mode kojem je nazočila prvi puta, ugodno čavrljajući sa slavnom Annom Wintour, proslavljenom urednicom Voguea.

Klasična Launer torbica omiljeni je kraljičin odabir jer se savršeno uklapa u njezine oufite, a u malenoj torbici Elizabeta II nosi sve što joj treba: malo zrcalo, ruž, mint bombone, naočale za čitanje i naliv pero.

Zanimljivo je kako je prodaja torbica ovoga brenda porasla za oko 400 posto u zadnje četiri godine, a kako kažu iz Launera, najviše iz Kine i Japana.

'Kraljica se ne osjeća se potpuno odjevena ako nema svoju torbicu. Ali ako se njoj ne sviđa ono što smo napravili, ona to neće nositi. Kraljica definitivno zna što želi, kaže predsjednik Uprave Bodmer.

On 1981. godine kupio Launer 1981,, a i danas u dobi od 85 godina još uvijek je na čelu kompanije.

NEVERBALNA KOMUNIKACIJA

Što kraljica signalizira torbicom

Kraljici torbice služe i za tajnu komunikaciju s osobljem pa pomoću njih daje znak kada želi promjenu, a da se ne obrati nikome od svojih zaposlenika. Kraljica naime premješta torbicu iz jedne ruku u drugu kada više ne želi s nekime razgovarati na raznim protokolarnim druženjima ili zabavama. Ako torbicu stavi na stol, podređeni znaju da je umorna i spremna za polazak i to u roku od pet minuta od tog trenutka. U slučaju da tijekom večere torbicu spusti na pod, to pak znači da ne uživa u razgovoru i želi da ju dvorsko osoblje spasi od sugovornika. No zaposlenici to odrađuju vrlo suptilno pa primjerice osobu koja razgovara s kraljicom u tom trenutku predstave nekome drugome, a nju oslobode napornog sugovornika.

Svakoga mjeseca tvrtka Launer u kojoj radi 15 djelatnika na tržište izbaci samo 30 torbica. Tajna uspjeha brenda vjerojatno je i u tradiciji. Naime, ovu je kompaniju 1941. godine pokrenuo Sam Launer, češki židov koji je kao izbjeglica pobjegao iz Praga te započeo proizvodnju u središtu Sohoa. Njegovi su kvalitetni proizvodi klasičnog, damskog dizajna vrlo brzo pronašli svoje mjesto na tržištu, a torbice su se počele prodavati i u Harrodsu. Manje je poznato da je tvrtka proizvodila kožne prozvode za poznate kuće, između ostalih i za Gucci.

Kraljica Elizabeta II
  • Kraljica Elizabeta II
  • Kraljica Elizabeta II
  • Kraljica Elizabeta II
  • Kraljica Elizabeta II
  • Kraljica Elizabeta II
    +11
Kraljica Elizabeta II Izvor: Profimedia / Autor: N.N.

Inače, majka kraljice Elizabete II još je u 50-ima kupila svoju prvu Launer torbu koju je poklonila svojoj kćeri koja je bila oduševljena dizajnom i praktičnosti ove prepoznatljive torbice.

Usprkos velikom uspjehu, brend se početkom 80-ih našao u velikim problemima kad je popularnost torbi počela naglo opadati, ali s novim vlasnikom je krenulo na bolje.