U travnju 2021. modni svijet izgubio je jednog od najvećih dizajnera: kreativnog direktora Lanvina Albera Elbaza. Izraelski modni dizajner trebao je predstaviti svoju novu modnu marku AZ Factory tijekom pariškog Tjedna mode proljeće/ljeto 2022, no umjesto toga u Parizu je održana je revija pod nazivom Love Brings Love. U čast velikom dizajneru na reviji je sudjelovalo 45 modnih kuća i dizajnera koji su kreirali komade inspirirane dizajnerskom ostavštinom neprežaljenoga Elbaza
Popis dizajnera koji su odali počast Elbazu kretao se od mješavine etabliranih luksuznih marki poput Guccija, Valentina i Demna Gvasalije do novih dizajnera poput Thebe Magugu.
Demna Gvasalia iz Balenciage kreirao je ružičastu haljinu od tafta; Maria Grazia Chiuri iz Diora, stvorila je ručno izvezenu, ručno oslikanu haljinu sa slikama koje se pozivaju na njegovo djelo i osobnost, a Rick Owens je također napravio kreaciju u ružičastoj boji u čast Elbazu. Revija se održala u pariškom Carreau du Temple, a otvorena je Elbazovim dizajnom iz AZ Factory: njegovom malom crnom haljinom MyBody. Zatim su dizajneri predstavili vlastite dizajne inspirirane Elbazovom kreacijama, u rasponu od konfekcijskih komada do visoke mode, a završena je prikazom 25 komada njegovog brenda.
'Večerašnja proslava za našeg dragog Albera bila je čaroban trenutak - talenti koji slave talent izuzetna su počast čovjeku kojeg smo svi toliko voljeli. Jako smo počašćeni izuzetnom podrškom svih onih koji su sudjelovali u reviji, kao i onima koji su nam se mogli pridružiti u ovoj povijesnoj noći', rekao je izvršni direktor AZ Factoryja Laurent Malecaze.
Koncept modne revije Love Brings Love crpio je inspiraciju iz Théâtra de la Mode, pariške izložbe iz 1945. koja je okupila preko 60 francuskih couturiera kao način kreativnog izražavanja i solidarnosti u teškim vremenima. Elbaz je bio posebno fasciniran ovom uzbudljivom pričom i sanjao je da će AZ Factory jednog dana evoluirati u vlastitu moderniziranu iteraciju.
Misija njegovog novog brenda bila je usredotočiti se na 'razvoj rješenja za žene našeg doba' kroz bazne komade poput majica, modnih dodataka i pletiva. Kad je osnovao svoj vlastiti brend, Elbaz je odlučio promijeniti izvorni naziv AZ Fashion u AZ Factory, odajući time počast svim tvornicama modne industrije koje su nudile svoje pogone za proizvodnju zaštitnih maski za lice i sredstava za dezinfekciju ruku.
No i prije osnivanja vlastitog brenda Elbaz je imao izuzetno plodnu karijeru, u kojoj je radio za brojne modne kuće. Od 1996. do 1998. radio je za francusku kuću Guy Laroche kao voditelj njenih kolekcija konfekcije. Bio je kreativni direktor Yves Saint Laurenta od 1998. do 2001. godine, a nakon toga je otišao u Lanvin na mjesto kreativnog direktora i tamo ostao sljedećih 14 godina. Neki od Elbazovih kultnih dizajnerskih elemenata za Lanvin bili su luksuzni nakit, raskošni vezovi, til i svila. Dok je bio u Lanvinu surađivao je i s drugim markama poput Acne Studios i H&M-a kako bi donio nove ideje. Sa švedskim Acne Studiosom radio je 2008. na kolekciji trapera pod nazivom Blue Collection kako bi stvorio liniju kvalitetnih komada izrađenih od najfinijeg talijanskog i japanskog trapera. Dvije godine kasnije dizajnirao je za H&M i potaknuo trend suknji od tila i ogrlica s draguljima.
nenadmašan i ove godine