Predstavljena kampanja Wanted
Izvor: Promo fotografije / Autor: Igor Šoban
Predstavljena kampanja Wanted
Izvor: Promo fotografije / Autor: Igor Šoban
Nakon uspješnog otvaranja salona u rujnu, Boye by BBK lansira kampanju u kojoj četiri poznate dame – Maja Vučić, Sara Renar, Antonia Matković Šerić i Sussane Yoko Henkel predstavljaju četiri usluge bojenja
Poznati frizerski studio BBK u rujnu ove godine uveo je inovaciju na tržište te napravio iskorak u novi tržišni concept – Boye by BBK, frizerski salon samo za vrhunski stručno bojenje uz povoljne cijene.
Boye by BBK nudi četiri usluge: prvo bojenje u životu, bojenje izrasta, bojenje vrhova i bojenje čitave kose, a za svoju prvu kampanju kojom najavljuje otvaranje još jednog salona, u Dubravi, stručni tim odabrao je četiri poznata lica od kojih svako predstavlja jednu uslugu bojenja.
Naše poznate pjevačice i glazbenice – ex Divasica Maja Vučić, mlada kantautorica Sara Renar, članica grupe Pavel Antonia Matković Šerić te violinistica Susanna Yoko Henkel tako prezentiraju određeni tip bojenja kose, u kampanji su 'osumnjičene' za dobru boja, a zato i tražene; otkuda dolazi i naziv kampanje 'Wanted'. Ta četiri tipa bojenja kose su 'Like a virgin' (Sara Renar), 'Farbarela' (Antonia Matković Šerić), 'Pramenage' (Maja Vučić) i 'Retouche' (Susanna Yoko Henkel), a svaka od njih ima svoj stil i nosi svoju poruku.
Na projektu je radio i stručni tim: Branka Trohar kao art director, fotograf Filip Gržinić te make up artistica Tena Bašić
Po uzoru na slične internacionalne uspješne koncepte, Boye ima specijalni lounge za sušenje gdje klijentice same sebi rade frizuru. Za klijentice koje ipak preferiraju stručnu ruku za sušenje kose nakon bojenja, na izboru su dva modela sušenja po pristupačnim cijenama.