Svaka žena želi imati kosu kao u TV reklami za L’Oréalove nove šampone i regeneratore, poput one koja leprša na glavi pjevačice Cheryl Cole. No divljenje na stranu, Cheryl je prozvana da nas vodi u zabludu, jer nosi skupe ekstenzije
Nova linija šampona i regeneratora nazvana Elvive Full Restore 5, koja dolazi iz kozmetičke kuće L’Oréal, kosu bi navodno trebala učiniti jačom, bujnijom i sjajnijom.
U TV reklami popularna Cheryl Cole je ta koja tvrdi: 'Moja kosa je jača, puna života, vratio joj se zdravi sjaj', a u 30 sekundi reklame, na dvije sekunde trepće rečenica 'Oblikovana prirodnim nastavcima.'
Ono što, osim umjetne kose, dodatno iritira fanove i L'Oreala i Cheryl, činjenica je da su te ekstenzije prosječnom potrošaču i fanu nedostupno skupe, jer koštaju oko 1.000 funti, odnosno preko deset tisuća kuna.
I u printanim reklamama se, iako na jedva uočljivu mjestu i mikroskopskim slovima, spominju ekstenzije.
Udruženje koje se bavi standardima u oglašavanju odbilo je primjedbe na račun umjetne kose Cheryl, s objašnjenjem da je poruka s napomenom o ekstenzijama dovoljno jasna i transparentna. Cole je i inače poznata po korištenju umjetne kose od akrila.