Osim detalja puf rukava u duhu 80-ih, koji ove sezone dominiraju različitim modelima haljina, topića i bluza, aktualna sezona iznjedrila je još jedan mikro trend u znaku efektnih predimenzioniranih ovratnika
Prilikom predstavljanja prošlogodišnjih kolekcija za sezonu jesen-zima, vodeća dizajnerska imena predstavila su mnoštvo odjevnih komada u znaku ovratnika naglašenog izgleda po uzoru na one iz ludih 70-ih.
Popularnost ovog mikro trenda koji ne pokazuje znakove stajanje najviše se pripisuje poznatom skandivavskom brendu Ganni čiji su modeli bluzi i majica ukrašeni širokim i lepršavim ovratnikom primjećeni na jednim od najvećih street style zvijezdi današnjice.
Svijet romantičnih i ženstvenih kragni upečatljivog izgleda, Ganni je nastavio istraživati i s nadolazećom kolekciji za novu sezonu jesen-zima, čime se jasno dalo do znanja kako je riječ o trendu koji svoju relevantnost neće izgubiti ni u narednim mjesecima. Uz ovaj popularni modni brend sa sjedištem u Kopenhagenu, s predimenzioniranim dizajnom ovratnika pozabavila se i francuska modna kuća Chanel istaknuvši ga u svojoj aktualnoj kolekciji visoke mode.
I dok će u zimskim mjesecima košulje i bluze s efektnim detaljem naglašenog ovratnika posebno zablistati u kombinaciji s pletivom ili blejzerom, u casual ljetnim varijantama izgledat će idealno u paru s klasičnim modelom traperica.
Savršen kao mekani i ženstveni naglasak na bazičnoj bijeloj košulji ili kao dio male ljetne haljine, naglašeni ovratnik prema mišljenju modnih stručnjaka korisniji je nego što im možda pridajte zasluge. Upečatljivi samo po sebi, odjevni komadi s naglašenim ovratnikom prilikom nošenja ne zahtjevaju pretjerano stiliziranje, a da je riječ o trendu koji sasvim dobro funkcionira i u aktualnoj sezoni, dovoljno govori bogata ponuda s polica trgovina.