KAMPANJA ZA NAKIT

Davor Gobac u ulozi nestašnog zavodnika

15.03.2016 u 12:40

  • +28

Coquille-nova kampanja bisernog nakita s domaćim potpisom

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Bionic
Reading

U prostorima dramskog kazališta Gavella snimljena je kampanja za novu kolekciju bisernog nakita Coquille, inspirirana sentimentalnom pričom o Lunji i Mazi, skitnici i dami. Kampanja predstavlja nakit koji je prekrasan spoj tradicije, kvalitete i novih trendova

U ulogu skitnice izvrsno se uklopio najpoznatiji zagrebački mangup Davor Gobac. Pored Gopca, koji se odlično snašao glumeći nestašnog zavodnika, nakit su nosile dvije prekrasne dame - Sanja Jukić, odvjetnica koja u slobodno vrijeme uživa u plesanju salse i treniranju u teretani, djevojka koja nikada ne gubi tlo pod nogama, te Magda Milas, ekonomistica koja u slobodno vrijeme profesionalno roni i vozi avione.

Upravo je ova karakterna različitost i životna realnost razlog zašto za modele nisu izabrana razvikana manekenska imena dok su frizura i make-up predani u ruke renomiranih stručnjakinja: Kety Nimac (Royal professional hair) i Sunčice Otrokar.

'Nakitom Coquille želim izraziti izvornu profinjenost i ljepotu svake žene', objašnjava dizajnerica i osnivačica brenda Tena Vodopija. Prava dama ne boji se svoje divlje i razigrane strane, a svaka žena u sebi nosi i skitnicu, tražiteljicu; ona riskira mudro, ljubi strasno, bira kvalitetno i živi svoju posebnost.

U svijetu u kojemu je sve manje bitna kvaliteta, a vladaju plastika i lažno blještavilo, Coquille želi objediniti tradiciju i trendove, stvarati kvalitetu te slaviti istinsku ljepotu. Biseri svojom jednostavnošću, kvalitetom i elegancijom stopljenima u moderan dizajn čine upravo to - naglašavaju damu u vama.