Nastojanju da se promovira sigurna vožnja vlade i nezavisne udruge različitih zemalja pristupaju različito, a jedna od najučinkovitijih metoda, čini se, jest plašenje vozača nasmrt
Prve kiše nakon ljeta i skliski kolnici, u kombinaciji s neprilagođenom brzinom vozila, odgovorni su za najvišu godišnju stopu stradalih na novozelandskim cestama. Kako bi se suočile s problemom, novozelandske vlasti odlučile su iskoristiti upravo kišu u vlastitu korist.
Oglašivačka agencija Colenso BBDO dizajnirala je jumbo plakat na kojem se nalazi lice djeteta, uz natpis 'Kiša mijenja sve. Prilagodite vožnju uvjetima na cesti'. To ne bi bilo ništa čudno da spomenuto lice djeteta ne počne krvariti kada kiša smoči plakat.
Premda je prizor više nego uznemirujući, čini se da je svoj posao odradio odlično. Naime, nakon postavljanja plakata Novozelanđani nisu zabilježili nijedan smrtni slučaj u prometnoj nesreći.