modna poslastica

Dizajnerica vjenčanice Meghan Markle stigla je u omiljeni high street brend

21.08.2023 u 11:39

Bionic
Reading

Dizajnirala je za modne kuće Givenchy, Chloé i Gucci, a sada britanska dizajnerica Clare Waight Keller stoji iza nove etikete brenda Uniqlo

Popularni high street brend iz Japana mjesec rujan otvara lansiranjem nove etikete naziva Uniqlo C., nastalom pod kreativnom palicom dizajnerice Clare Waight Keller.

Glas o ovoj hvaljenoj britanskoj dizajnerici naglo se proširio nakon što je godine 2018. u sklopu modne kuće Givenchy dizajnirala vjenčanicu u kojoj je pred oltar stala vojvoktkinja od Suusexa, Meghan Markle, da bi se od pozicije kreativne direktorice ove francuske modne kuće oprostila prošle godine.

Njezina ostavka na mjestu kreativne direktorice Givenchyja stigla je u travnju 2020. kada je svijet zahvatio prvi val koronavirusa. Prve dane pandemije provela je kod kuće na engleskom selu sa svojom obitelji, da bi se početkom 2022. godine vratila u London i krenula u novu poslovnu avanturu.

Yukihiro Katsuta, voditelj istraživanja i razvoja brenda Uniqlo, kontaktirao je Keller s prijedlogom za suradnju izjavivši: ‘Proučavao sam mnogo dizajnera - i ono što izdvaja Clare je to što dizajnira sjajnu odjeću sa ženstvenom esencijom. Vjerujem da će njezino bogato iskustvo i njezin dizajn, koji u potpunosti uzima u obzir modernu ženu, postaviti novi standard u ženskoj odjeći’.

Nova etiketa brenda Uniqlo C, pod kreativnom palicom bivše dizajnerice Givenchyja, svjetlo dana ugledat će 15. rujna u 1500 Uniqlo butika diljem svijeta - i u web trgovini brenda.

Prva kolekcija Keller za popularni high street brend iz Japana sadrži 30 komada, od kojih mnogi podsjećaju na komade kakve je Keller tijekom šest godina rada predstavila u modnim kućama Givenchy i Chloé.

‘Fluidnost, pokret, ženstvenost bile su mi najvažnije pri stvaranju ove kolekcije, no također sam s njom željela unijeti britanski senzibilitet. Oduvijek sam voljela ideju stil 'odijevanja u skladu sa stavom', otkrila je Keller uoči njezina lansiranja.

Ključni komad kolekcije predstavlja baloner, što je otkriveno modnom kampanjom na društvenim mrežama. Predimenzioniranog kroja, krasi ga klasični dizajn i kontrastna karirana podstave koja vodoodbojnom gabardinu daje ugodnu teksturu. Ostali komadi, od prostranih jakni od samta do plisiranih suknji i haljina, također imaju naglasak na udobnosti. Kolekcija je oblikovana prema vlastitoj percepciji Clare Waight Keller o tome kako je pandemija u konačnici promijenila način na koji žene gledaju na svoju odjeću.

‘To je ideja garderobe koja se usredotočuje na bitne stvari - i koja obuhvaća različite elemente životnog stila žene; od šik do ležernih, vikend komada’, izjavila je za modnu bibliju Vogue, otkrivši da je na 30 komada, koliko sadrži njezina debitanska kolekcija za Uniqlo, radila šest mjeseci.

U slučaju da ste se pitali, etiketa Uniqlo C također će reinterpretirati mini okruglu torbicu za rame koja je prvo postala TikTok fenomenom, a kasnije iznenađujući bestseler za brend. Verzija Clare Waight Keller malo je veća od originala i ima rastezljivi nabor na dnu za dodatnu funkcionalnost. Iako debitantska kolekcija Clare Waight Keller za Uniqlo tek treba doživjeti premijera, iz brenda su potvrdili da već naveliko rade na modnoj viziji za proljeće 2024., kao i dijelovima kolekcije za sezonu jesen/zima 2024. godine.