Američka studija pokazala je da su djeca čiji se roditelji razvode lošija u matematici, dok ta stresna promjena u njihovim životima ne utječe na vještinu čitanja
Doktorica Hyun Sik Kim na sveučilištu Wisconsin-Madison pratila je mališane u dobi od šest do devet godina kojima su se roditelji rastajali. Uz praćenje ponašanja u novonastaloj situaciji i prema drugoj djeci, pratila je kako napreduju u školovanju.
Rezultati su pokazali da su učenici počeli zaostajati u matematici kad bi proces razvoda započeo te su postali lošiji u društvenim odnosima sa svojim vršnjacima.
Njezino je mišljenje da su djeca zaostajala u matematici i komunikaciji jer su često slušala svađe roditelja te je njihov dom bio nestabilno i nesigurno okruženje.
Za časopis American Sociological Review doktorica je izjavila da je zapravo htjela dokazati da djeca imaju problema s učenjem i prije samog razvoda. Smatrala je da svađe u kući same po sebi dovode do takvih rezultata, ali se pokazalo da su djeca počela lošije učiti kada je proces razvoda službeno započeo. Istraživanje je uključilo 3.500 djece, a Hyun Sik Kim još nije otkrila zašto su djeca ostala jednako dobra u čitanju.