Iako brojne dame ne dijele pretjerano dobro mišljenje o modnim komadima u smeđoj boji, ove godine, po svemu sudeći, upravo ona ima jednu od ključnih uloga na modnoj sceni, ali i svijetu interijera
Dugi niz godina smeđa boja nalazila se u drugom planu, no posljednjih tjedana brojni ju proglašavaju novom crnom. Smeđa boja u svim svojim nijansama postala je omiljenom u svijetu poznatih street style zvijezdi današnjice, a nije zaobišla ni svijet slavnih.
Ovoga tjedna slavna oskarovka i humanitarka Angelina Jolie zablistala je na naslovnici britanskog izdanja magazina Vogue za ožujak odjevena u komade bogatih nijansi smeđe s potpisom renomiranih dizajnerskih brendova poput talijanske Max Mare i američkog Ralpha Laurena.
Koliko je velika popularnost smeđe boje govori i podatak da je najpopularnija pufasta jakna sezone, model Nuptse američkog brenda The North Face, danas najtraženiji u smeđoj verziji. Pretrage za smeđim modelom najpopularnije pufaste jakne povećale su se za masivnih 1950 posto, a u svojoj kolekciji ima ju i poznata it djevojka današnjice, Kendall Jenner.
U još uvijek aktualnim kolekcijama za jesen/zimu, smeđoj boji veću pozornost posvetile su modne kuće poput francuskog Jacquemusa i talijanske Bottega Venete na čelu s britanaskim dizajnerom Danielom Leejem, a na šoping platformi Depop pretrage kupaca za smeđim komadima između srpnja i prosinca porasle su za 350 posto.
Utjecaj smeđe boje, osim u modi, vidljiv je i u svijetu interijera. Časopis Ideal Home takozvanu Brown Bunny nijansu smeđe proglasio je ključnim trendom u svijetu interijera, pritom hvaleći njezinu sposobnost 'smanjenja tjeskobe'.
U modnom segmentu, smeđa boja uvjerljivo je najpopularnija u formi kaputa, kožnim komadima i trendovskim siluetama čizmi, a posljednjih mjeseci itekako su ju prigrlile jedne od najutjecajnijih street style zvijezdi današnjice o čemu dovoljno govore njihova izdanja tijekom tjedana mode u svjetskim prijestolnicama.
Na popularnost smeđe boje u modi i interijerima osvrnuli su se i brojni stručnjaci povezujući ju s trendom prirodnih i restorativnih tonova uslijed pandemije koronavirusa. Prema riječima Johanne Thomas, voditeljice u savjetodavnoj tvrtki za boje Coloro, potrošači su posljednjih mjeseci, bez obzira na veće provođenje vremena u prirodi, tražili udobnost u zemljanim i autentičnim nijansama.
Holly Tenser, menadžerica ready-to-wear odjela u modnoj trgovini Browns ističe kako su klasične neutralne boje posljednje dvije sezone iznimno popularne, a nijanse smeđe nude svježu alternativu klasičnim komadima u crnoj ili bijeloj boji.