ZGODNE TRENDSETERICE

Dvije ljepotice u identičnoj odjeći: je li ovo novi hit?

14.07.2016 u 19:57

  • +2

Bella Hadid i Rosie Huntington-Whiteley

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Bionic
Reading

It cure današnjice Kendall Jenner, Bella i Gigi Hadid pripadnice su nove generacije koja itekako cijeni udobnost, pa ih se stoga često može vidjeti u udobnoj sportskoj odjeći, tajicama i tenisicama, a upravo je trend sportske odjeće zadnjih godinu dvije daleko najprodavaniji. Analitičari kažu da će se taj trend nastaviti i u budućnosti, a da se proizvođačima sportske odjeće smiješi još veća zarada, najbolji su dokaz manekenke Bella Hadid i Rosie Huntington-Whitely koje su istom danu, na različitima stranama američkog kontinenta prošetale istu odjeću

Udobna sportska odjeća više nije rezervirana samo za vježbanje, a poznate ljepotice uklapaju je u svoja street style izdanja i sa zavidnom količinom samopouzdanja šeću se u tajicama, sportskim jaknama, majicama i trenirkama, a štikle su odavno zamijenile udobnim i trendi tenisicama.

I dok je plavokosa britanska ljepotice Rosie Huntington-Whitely za dolazak u teretanu odabrala tajice i majicu iz najnovije kolekcije Nikea, onu koju potpisuje dizajner Givenchyja, među modnim ovisnicama obožavani Riccardo Tisci. Capsule kolekcija Nikea i Tiscija osim prelijepe Rosie osvojila je i Bellu Hadid koja je nove it komade umjesto za odlazak u teretanu vješto uklopila u svoj pomalo pomaknuti sportski look.

Tajice i kraću majicu Bella je kombinirala s glomaznim vojničkim gležnjačama, predimenzioniranim avijatičarskim sunčanim naočalama, torbom s potpisom modne kuće Givenchy i trednovskom choker ogrlicom koja je njezinom sportskom looku podarila malo rock chic vibre.

Prema rezultatima analize Editeda, kompanije koja se bavi praćenjem prodaje odjeće i obuće u stvarnom vremenu, a koju koriste veliki modni brendovi, od popularnih lanaca preko luksuznih brendova do velikih robnih kuća, trend sportske odjeće i obuće bio je uvjerljivo najuspješniji, odnosno najprodavaniji u protekloj godini, a modna industrija prigrlila ga je s nevjerojatnom lakoćom. Prednost mu je svakako udobnost, ali i to što pristaje svima, bez obzira na građu tijela.