Nakon što je američka glumica Meghan Markle, najpoznatija po ulozi u TV seriji 'Suits', izgovorila sudbonosno 'da' 19. svibnja na bajkovitoj ceremoniji u Windsoru, koju su pratili milijuni ispred malih ekrana, njezin se život promijenio iz temelja i rođena je nova modna ikona
Kraljevske zaruke i svibanjsko vjenčanje nisu bili samo društveni događaji godine, oni su utjecali i na modu te je, kako se procjenjuje, Meghan donijela britanskoj modnoj industriji nevjerojatnih 150 milijuna funti jer su sve djevojke i žene željele izgledati poput nje.
Meghanin modni stil naišao je na veliko zanimanje pa su se rušile web stranice brendova koja je odabrala elegantna vojvotkinja od Sussexa, a sretni dizajneri trljali su ruke od zadovoljstva.
Najguglanija žena na svijetu, koja će u proljeće postati majka, zauvijek je promijenila modnu industriju.
Platforma Lyst, koja se bavi aktualnim trendovima, upravo je Meghan proglasila jednom od najvećih influencerica ove godine.
Njihovi su stručnjaci potvrdili kako će efekt Meghan u budućnosti samo još više jačati te da lijepa Amerikanka ima najviše šansi dostići kultni status nikad prežaljene princeze Diane, modne ikone svoga vremena.
Kako analizira Lyst, Meghanin modni uspjeh još je impresivniji jer ona, za razliku od sveprisutnih beauty i modnih mogulica Kylie Jenner i Kim Kardashian, nema profil na Instagramu, na kojem poduzetne reality zvijezde imaju milijune pratitelja.
'U prosjeku, ako je Meghan nosila neki određeni brend, zanimanje za njega pojačava se za oko 200 posto', kažu s Lysta.
Najbolji primjer za to je neviđena pomama za espadrilama brenda Castaner, koje je vojvotkinja od Sussexa nosila na turneji Australijom i Novim Zelandom - prodaja je odmah porasla za nevjerojatnih 442 posto.
MODNA IKONA DANAŠNJICE
Meghan Markle modno ne griješi, a ovo su njezina najbolja izdanja
Slična se situacija dogodila i nakon što je na svadbenom prijemu nosila elegantnu kreaciju Stelle McCartney s tzv. halter izrezom oko vrata pa je potraga za haljinama s istim otvorom porasla za 40 posto u tjednu nakon vjenčanja.
'Prvi put se pojavilo takvo zanimanje za halter izrezom, a jedini mogući razlog za to je Meghanina haljina', objašnjava Yasmine Bachir iz Lysta.
Ništa manje se nije pretraživao ni glasoviti Givenchy, čija je kreativna direktorica Claire Waight Keller osmislila minimalističku vjenčanicu koju je nosila Meghan Markle - čak za 61 posto.
Dakle svi omiljeni brendovi modno osviještene supruge princa Harryja (Givenchy, Stella McCartney, Roland Mouret, Marks & Spencer, Jigsaw, J.Crew) zabilježili su ogroman skok kako u prodaji tako i u online pretraživanju.
'Utjecaj dama iz kraljevske obitelji poput princeze Diane na modne trendove nastavit će se. Taj trend zasad ne pokazuje znakove slabljenja, štoviše', objašnjava Bachir.
Čim je Meghan kao novopečena zaručnica princa Harryja na svom prvom službenom zadatku pokazala torbicu škotskog brenda Strathberry, osnivačica Leanne Hundelby kaže kako njezini mobiteli nisu prestajali zvoniti.
Ubrzo se prodaja spomenutih torbica povećala za vrtoglavih 300 posto!
Modni znalci ističu kako je Meghan puno napravila i po pitanju promicanja malih brendova koji poštuju etička načela proizvodnje, poput održivog brenda Outland Denima ili francuskog brenda Veja, poznatog po eko friendly modelima tenisica.
Kako je otkrio predstavnik brenda Outland, kraljevsko reklamiranje odjevnih komada s njihovim potpisom ostavilo je golemi trag.
'U periodu od dva tjedna otkad je Meghan Markle prvi put viđena u našim trapericama, prodaja se u globalnom smislu povećala za 2374 posto, dok se globalni online promet povećao za više od tri tisuće posto', objašnjava glasnogovornik brenda.
Osim toga, zahvaljujući Meghan Markle, koja je ostavila neizbrisiv trag na poslovanje održivog brenda koji osigurava posao za žene, žrtve trgovanja u Aziji, predstavnici su otkrili da su sada u mogućnosti reinvestiranja u tvrtku.
U Australiji je vojvotkinja ponovno izazvala neviđenu pomutnju i kad se odlučila za tenisice s potpisom brenda Veja.
Iako se za tada za potrebe jedrenja Meghan odlučila za nenametljivi sportski look, njezin izbor obuće izazvao je lavinu oduševljenih komentara. Šuškavu jaknu s natpisom Invictus Games, crnu dolčevitu i pripijene crne traperice vojvotkinja je upotpunila pomalo neočekivanim bijelim tenisicama, i to ne bilo kakvim.
Riječ je o tenisicama naziva Esplar izrađenima od veganske kože koje su u kratko vrijeme postigle ogroman uspjeh i postale predmet žudnje brojnih zaljubljenica u modu. Francuski modni brend Veja koji su pokrenuli Sébastien Kopp i François-Ghislain Morillion od početka se temelji na ekološkoj osviještenosti, a njihove popularne tenisice s prepoznatljivim logom izrađene su od recikliranih plastičnih boca i divlje gume, što se lijepoj humanitarki jako svidjelo.
Najbolje od svega je to što se, za razliku od razvikanih dizajnerskih tenisica, ovaj trendi model koji nose i glumice Emma Watson i Marion Cotillard prodaje po originalnoj cijeni od oko 735 kuna (99 eura), što je cijenom blisko popularnom Adidasovu modelu Stan Smith, koji je nekoliko sezona zaredom bio jedan od najtraženijih modela tenisica.