Premda 240 kilometara autonomije s jednim punjenjem još uvijek nije nešto zbog čega ćemo otvarati šampanjac u skorije vrijeme, ipak je bolje od 160 kilometara koliko trenutno prosječni električni automobil može prevaliti s punom baterijom
Kapacitet baterija električnih automobila, kao i trošak njihova razvoja vjerojatno će biti najveći kamen spoticanja u masovnijem etabliranju ovih vozila na tržištu.
Tko ima novca, kupit će električni automobil kao drugo vozilo za gradsku uporabu, no sumnjamo da će, barem u početku, itko posjedovati isključivo električni automobil kao Katicu za sve budući da i najkraće punjenje baterija traje najmanje 30 minuta.
Svjesni su ovog i proizvođači pa aktivno rade na produživanju autonomije. U Renaultu pojedinim kemijskim spojevima planiraju do 2015. povećati autonomiju svojih vozila na 240-ak kilometara, a u idućem koraku, do 2025, eksperimentiranjem sa spojevima cink-zrak i cink-srebro autonomija bi se trebala povećati na 480-ak kilometara, vjeruju Francuzi.
Električni Renault Zoe koji bi se u prodaji trebao naći 2012. pogoni 79 KS snažni elektromotor koji ga s mjesta do 100 km/h ubrzava za 8,1 sekundu te sve do maksimalne brzine od 135 km/h. S jednim punjenjem ovaj automobil može prevaliti 160 kilometara.