KAMPANJA DOVE I ENVY ROOM

Evo kako reći 'ne' krivim idealima ljepote

08.03.2013 u 12:13

Bionic
Reading

U sklopu društvene mreže Facebook Dove je lansirao kampanju 'makeover' oglasa te pružio ženama priliku da stanu na kraj negativnim porukama poput 'Masne naslage?' i 'Preobrazite se u nekoliko dana!'. Pozitivne poruke kao što su 'Budi svoja', 'Tvoj oblik tijela stoji ti najbolje' i 'Ljepota nema godine' već su počele osvajati oglasni prostor Facebooka

Povodom Dana žena, beauty brend Dove odlučio je pokrenuti globalnu inicijativu kako bi inspirirao žene i proslavio njihova postignuća, a kampanju je odlučio podržati i poznati dizajnerski dvojac eNVy room

Žene su svakodnevno izložene negativnim porukama i oglasima koji utječu na njihovo samopouzdanje, ali od danas sve žene imaju mogućnost odgovoriti na negativno oglašavanje te proširiti vlastite poruke ljepote. U sklopu društvene mreže Facebook, Dove je lansirao kampanju 'makeover' oglasa te pružio ženama priliku da stanu na kraj negativnim porukama poput 'Masne naslage?' i 'Preobrazite se u nekoliko dana!'. Pozitivne poruke kao što su 'Budi svoja', 'Tvoj oblik tijela stoji ti najbolje' i 'Ljepota nema godine' već su počele osvajati oglasni prostor Facebooka.

Cilj kampanje je da pozitivne poruke vidi što više žena, a upravo iz tog razloga Dove je odlučio udružiti snage s poznatim domaćim dizajnerskim dvojcem - eNVy roomom - koji je pozitivne Doveove poruke uklopio u dizajnerski T-shirt s koji će biti predstavljen u sklopu njihove autorske revije na nadolazećem Perwoll Fashion.hr-u.

'Zadovoljstvo nam je da možemo biti dio ove pozitivne inicijative i kroz naš dizajn pružiti direktnu podršku svim ženama koje su svakodnevno okružene nerealnim idealima ljepote. Osjećajte se dobro u svojoj koži i volite svoj odraz u ogledalu, najljepše ste upravo onda kada ste zadovoljne sobom!', poručili su Vjeko Franetović i Nikica Ivančević iz eNVy rooma.

Tim povodom snimljena je i kampanja - Jagoda Latinović Caldarević, Silvia Gajdić, Dragica Orsić i Verica Kustro odjenule su dizajnerski T-shirt te odaslale poruke koje će inspirirati brojne žene.

Jedinstveni koncept koji po prvi put daje mogućnost samim ženama da direktno sudjeluju u realizaciji kampanje nagrađen je i od strane struke, a kampanja je dosad uspješno lansirana u Velikoj Britaniji, Australiji i Brazilu te pozitivno utjecala na više od 33 milijuna žena.

Kampanja 'Dove Ad Makeover' u Hrvatskoj će službeno biti lansirana upravo 8. ožujka, a aplikaciju pomoću koje možete i sami sudjelovati u ovoj inicijativi možete naći na www.facebook.com/dove.