U Zagrebu je završeno dvodnevno natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva, tzv. Case Study Competition (CSC) u organizaciji hrvatskog Alumni kluba IEDC-Poslovne škole Bled. Nakon finalnih prezentacija timova, vođa natjecanja prof. Nenad Filipović, akademski direktor na IEDC-Poslovnoj školi Bled, proglasio je, da je tim iz Francka, kojeg su predstavljali Domagoj Madić, Damir Priseker, Emina Rakarić, Ivana Prstec, Ines Umičević i Iva Verson, najbolje riješio zadani poslovni izazov
U Zagrebu je završeno dvodnevno natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva, tzv. Case Study Competition (CSC) u organizaciji hrvatskog Alumni kluba IEDC-Poslovne škole Bled. Nakon finalnih prezentacija timova, vođa natjecanja prof. Nenad Filipović, akademski direktor na IEDC-Poslovnoj školi Bled, proglasio je, da je tim iz Francka, kojeg su predstavljali Domagoj Madić, Damir Priseker, Emina Rakarić, Ivana Prstec, Ines Umičević i Iva Verson, najbolje riješio zadani poslovni izazov.
Tema ovogodišnjeg natjecanja kojeg hrvatski IEDC Alumni klub organizira već 7. godinu za redom, bila je "Strategija". Poslovni slučaj odabrao je IEDC Alumni klub Hrvatska u suradnji s IEDC-Poslovnom školom Bled. Sedam timova iz vodećih hrvatskih tvrtki nakon dva dana timskog rada svoja rješenja predstavilo je pred profesorom i stručnim žirijem sastavljenim od predstavnika IEDC Alumni kluba Hrvatska, koji su odlučili, da je tim Franck najbolje riješio zadani poslovni izazov.
„Ova dva dana bila su neprocjenljiva, prvenstveno iz razloga što nam je ovo omogućilo da radimo na rješavanju poslovnog slučaja, na kojem smo morali uskladiti različita razmišljanja, različite ličnosti i doći do rješenja, koje nas je na kraju dovelo do pobjede. Uživali smo, umorni smo, ali veselimo se što smo dobili ovu nagradu i daljnju priliku za edukaciju“, naglasili su članovi pobjedničkog tima Franck.
„Izuzetno smo zadovoljni s motivacijom i angažiranošću svih timova. Pokazali su vrlo dobro kvaliteto, iako je bilo primjer, kojeg su rješavali, izuzetno zahtjevan. Došli su sa puno inovativnih ideja, sa vrlo odlučnim pristupom i sposobnošću uvjeravanja. Nije bilo lako odlučiti o pobjedniku. Drago mi je, da u tom mlađem segmentu menedžerskog kadra u Hrvatskim poduzećima postoji izuzetno dobar potencijal. A kroz natjecanje i timovi su dobili priliku, da vide, kako treba razmišljati strateški“, ističe prof. Nenad Filipović, akademski direktor na IEDC-Poslovnoj školi Bled.
Franck sustavno ulaže u vještine i znanja svojih zaposlenika te im redovito omogućava prilike za daljnji rast i razvoj kao što je sudjelovanje u natjecanju koje organizira IEDC Alumni klub Hrvatska.
Hrvatski pobjednički tim će od strane IEDC-Poslovne škole Bled dobiti tri dana na "elective course"u MBA razredu u rujnu 2014.