Ako ste mislili da ste nakon Balenciagine vreće za smeće kao torbe, Guccijevih poderanih najlonki i Golden Goose tenisica koje su namjerno napravljene da izgledaju izlizano i prljavo vidjeli sve, prevarili ste se. Trenutno se u Parizu održava Fashion Week, a suludu kreaciju je javnosti predstavio i Vetements
Držeći se za ruke s reperom Travisom Scottom, ocem djece svoje najbolje prijateljice Kylie Jenner, i kreativnim direktorom modne kuće Vetements, Guramom Gvasalijem, 29-godišnja Gigi Hadid privukla je pažnju ponajviše zbog jarko žute haljine koju je nosila.
Šok i nevjerica
Izdaleka je bilo vidljivo kako se neki print vidi na ultra kratkoj haljinici bez rukava, no čim je prišla bliže, šok i nevjerica! Haljina Gigi Hadid je bila izrađena od prepoznatljive žute trake za pakiranje s logom njemačke kuće DHL, koja dostavlja pakete diljem svijeta.
Da ne bi bilo zabune, i cipele koje su išle u špic bile su prekrivene tom istom trakom. Samoj Gigi Hadid nema se što zamjeriti jer je izgledala sjajno i svoje je posao odradila besprijekorno, no o kreaciji bi se itekako moglo raspravljati.
Nakon što je Balenciaga izbacila na tržište torbu koja je zapravo bila vreća za smeće i prodavao je po cijeni od gotovo 2 tisuće eura, potom je Gucci razderao najlonke i rasprodao ih unatoč cijeni od gotovo 200 eura, Vetements je odlučio uzeti traku poznatu u cijelom svijetu, jer DHL svoje usluge pruža diljem svijeta.
Sudeći po svemu do sada viđenom, u budućnosti možemo od najpoznatijih modnih kuća očekivati samo još luđe i luđe ideje, a najgore od svega je što se sve to odmah i rasproda, baš iz razloga što na sebi ima pečat prestiža.