Crne haljine su vječne, tu nema rasprave. No jedan model ovog ljeta je posebno osvojio srca zaljubljenica modu u postao viralan na TikToku. Dizajn iza kojeg stoji Abercrombie & Fitch oduševljava sve generacije i trenutno predstavlja 'it' malu crnu haljinu
Svakog ljeta nezaobilazno se pojavu vrući modni hit, 'it' predmet koji preplavi društvene mreže i koji baš svi priželjkuju u ormaru. Iz bliske prošlosti pamtimo Zarin žuti sako te haljinu dugih rukava na točkice istog brenda. Na zalasku lockdowna svoj trijumf doživjela haljina s jagodama dizajnerice Lirike Matoshi. No, ovog ljeta viralni look mnogo suzdržaniji – TikTokom hara crna haljina koju baš svi žele u ormaru.
U usporedbi s cottagecore dizajnom Lirike Matoshi, ova trenutno hit haljina vrlo je prigušeniji, no ništa manje atraktivan - dizajn s tankim naramenicama i lepršavom suknjom ističe atratkivnim naborima na bokovima i siluetom korzeta.
Dizajn koji potpisuje Abercrombie & Fitch brend u rekordnom roku osvojio je pripadnice generacije Z, ali i one nešto male starije koji ovu haljinu vide kao savršen spoj chica, elegancije i razigrane mode. TikTok je platforma koja privlači korisnike svih dobi, a ova crna haljina nije iznimka.
Naime, povezuju je dvije kreatorice sadržaja: s jedne strane Olivia McDowell koja je objavila video na kojem se vidi dotični odjevni predmet. S druge strane, Gym Tan, 61-godišnji tiktokerica koji je podijelio još jedan video koji je postao viralan: ima više od 1,4 milijuna pregleda i više od 1900 komentara.
Nakon njih, Symphai Soto je još jedna od tiktokerica koja je ponovila ovaj modni fenomen na svom profilu. Inače, haljina košta 130 dolara i gotovo je rasprodana: u terakota verziji dostupno je c još samo nekoliko veličina, dok su crna i cvijetns verzija rasprodane.