Točkaste haljine skandinavskog brenda Ganni, koji su 2009. godine bračni par Ditte i Nicolaj Reffstrup pretvorili u jedan od najtraženijih cjenovno pristupačnih brendova današnjice, osvojile su svjetske trendseterice i Instagramom se proširile brzinom munje, a zavoljele su ih i neke poznate Hrvatice
Nakon što je bivša supruga nogometaša Jerka Leke, Iva Šarić, primijećena u trendi zelenoj haljini na točkice s potpisom ovog danskog brenda, u istu se haljinu zaljubila i supruga rukometaša Igora Vorija, Olja Vori, koja u svojem ormaru krije mnogobrojne trendi komade.
Kao velika zaljubljenica u modu, koja high street komade uspješno kombinira s dizajnerskim krpicama, Olja Vori je za večernji izlazak prije tjedan dana odabrala istu midi haljinu na preklop, uskladivši ju s bijelim modnim detaljima - cipelama na visoku petu i torbicom sa zlatnim lancem.
Gannijeve haljine postale su najtraženije krpice među slavnim trendsetericama i utjecajnim ženama iz modnog svijeta, poput Alexe Chung, Jeanette Friis Madsen, Lise Aiken, a haljine s potpisom ovog brenda rado nose i holivudske ljepotice Margot Robbie, Jessica Alba, Selena Gomez i Kelly Ripa.
'Željeli smo stvoriti brend lišen strogih modnih pravila, no s bezbrižnim i optimističnim stavom koji izlazi iz našeg dizajna i stiliziranja. Ne bojimo se modno eksperimentirati, a prema našem mišljenju, stil je mješavina intuicije i jake osobnosti', tvrdi dizajnerica Ditte Reffstrup, koja se trudi njegovati razigran i neopterećen modni pristup.
Haljina za kojom lude strane i domaće ljepotice prodaje se po cijeni od oko 1560 kuna, a ovaj popularni brend sa sjedištem u Kopenhagenu u svojoj ponudi ima i brojne slične modele haljina i suknji, koji su također preplavili omiljenu društvenu mrežu Instagram.