Glumica Meghan Markle, koja će se 19. svibnja udati za princa Harryja, svojim je sjajnim osjećajem za stil u kratkom roku izgradila status nove modne ikone, a stroga kraljevska pravila odijevanja, osobito kad je riječ o omiljenim joj trapericama, dosad je vješto izbjegavala
Zvijezda serije 'Suits' napravila je pravu revoluciju svojim stajliš kombinacijama samosvjesne djevojke iz Kalifornije, a modnim znalcima nije promaknulo to da tamnokosa ljepotica, osim što obožava moćne kapute s remenima i ludo dobre torbe, rado nosi i traperice.
Zaštitni znak njezine buduće šogorice Kate Middleton su štikle neutralnih nijansi i haljine Jenny Peckham, a lijepa Meghan pak u svoje stajlinge često uključuje omiljeni jeans.
Iako kraljevski protokol ne gleda blagonaklono na traperice, Meghan, koja je velika zaljubljenica u jeans, predviđaju mnogi, neće se tako lako odreći omiljenog komada u garderobi mnogih djevojaka i žena.
Zaručnica princa Harryja odlično ih uklapa u svoje dnevne outfite i bit će zanimljivo vidjeti hoće li ih s vremenom i ona početi izbjegavati jer ih Kate Middleton i njezin suprug, princ William, smiju nositi samo u rijetkim neformalnim prigodama, npr. u šetnji.
Tajna njezinih stajlinga je u tome što traperice uvijek vješto spoji s nekim trendi detaljem poput modernih gležnjača od baršuna, gležnjača sa šiljatim vrhovima, oversized bijelom košuljom...
Jedan od njezinih omiljenih brendova su fashionisticama dobro poznate traperice brenda Mother, za kojima je potražnja porasla za nevjerojatnih 200 posto nakon što ih je buduća članica kraljevske kuće nosila u jednom od prvih zajedničkih pojavljivanja s princem Harryjem.
Osim traperica brenda Mother, zgodna glumica nosila je crne traperice brenda Huit te su one odmah postale veliki hit među zaljubljenicama u modu.
Na svojoj je koži Meghanin efekt osjetio i bračni par Hieatt koji stoji iza tog brenda, a u čijim se trapericama pojavila u Cardiffu.
Meghanine crne traperice relativno nepoznatog britanskog brenda izazvale su toliko zanimanja da se ta mala obiteljska tvrtka koja ih proizvodi morala preseliti u veći prostor kako bi stigla isporučivati narudžbe.
Kako je svojedobno objavio Newsweek, vojvotkinja od Cambridgea indirektno svake godine donese milijardu funti britanskoj modnoj industriji, a čini se da će je markantna Amerikanka vrlo brzo dostići.