Zahvaljujući siječanjskom izdanju Hondinog belgijskog službenog magazina, ipak nećemo morati čekati do otvorenja salona automobila u Detroitu idućeg tjedna kako bismo doznali ono najvažnije o serijskoj izvedbi hibridnog Insighta
Kako se moglo i očekivati, Honda je značajno ublažila Insightove futurističke linije, pa je tako LED svjetlosni sklop sprijeda zamijenjen klasičnim, prednja maska nešto je zaobljenija, a tanki retrovizori zamijenjeni su glomaznijim, konvencionalnijim, s ugrađenim pokazivačima smjera. Bočna linija ostala je više-manje neizmijenjena s ipak primjetno odebljanim C-nosačima straga.
Stražnji poklopac također je mnogo manje ostakljen, a premda će mnogima izgled bočnog profila novog Insighta djelovati kao besramna kopija Toyotina Priusa, u Hondinu obranu moramo reći da nas Insight u mnogočemu podsjeća na (usudimo li se reći?) – CRX.
Interijer je također odradio prijelaz od futurističkog do konvencionalnog, no ipak djeluje dovoljno 'sofisticirano' da zadovolji sve ljubitelje tehnologije. Insight će biti prvi Hondin model koji će se okoristiti ekološkim vozačkim okruženjem Eco Assist. Sustav se aktivira zelenim dugmetom ECON, nakon čega čitava kontrolna ploča, ovisno o načinu vožnje i potrošnji, počinje mijenjati pozadinsko osvjetljenje iz crvene u plave, odnosno zelenu. Ekološki sustav nagrađuje štedljive vozače dodjelom virtualnih zelenih listova i bodova te čak i, poput videoigrice, pamti najbolje rezultate. U ECON modu Insightov CVT mjenjač prebacuje se u učinkovitiji režim izmjene brzina, sustav prilagođava upotrebu klimatizacijskog uređaja, benzinski motor se ranije gasi pri radu u prazno te se povećavaju regeneracijske sposobnosti sustava kočenja.
Kako je i bilo najavljeno, Insight će koristiti hibridni sklop iz prve generacije hibridne Honde Civic, odnosno 1,3-litreni benzinski četverocilindrični motor koji razvija 88 KS pri 5.800 o/min i 123 Nm okretnog momenta pri 4.600 o/min te elektromotor koji razvija 13,6 KS i 103 Nm okretnog momenta. Hibridni sklop uparen je s mjenjačkom kutijom kontinuirano varijabilnog prijenosa, a u Hondi tvrde da u kombiniranom europskom ciklusu automobil prevaljuje stotinu kilometara sa svega 4,4 litara goriva uz prosječnu emisiju od 104 grama CO2 po kilometru.
Sudeći prema mjerama iz belgijskog časopisa, novi Insight bi trebao biti prilično manji od svog direktnog konkurenta – Toyotinog Priusa. Automobil će biti dug 4.395 mm, 1.695 mm širok i 1.425 mm visok, dok je Prius dug 4.450 mm, 1.725 mm širok i 1.490 mm visok. Honda planira ponuditi dvije razine opreme za svoj novi hibridni model – Comfort i Elegance.
Osnovni model trebao bi standardno biti opremljen ABS-om i VSA-om (električnom kontrolom stabilnosti) te će imati šest zračnih jastuka, automatski klimatizacijski uređaj, 15-colne aluminijske naplatke i radio-CD uređaj. Prestižniji paket opreme uključivati će Bluetooth konekciju, sustav za pomoć prilikom parkiranja, tempomat, maglenke, grijana prednja sjedala i senzore za kišu.
Više informacija o cijeni i točnom datumu početka prodaje trebali bismo imati nakon službenog predstavljanja automobila na detroitskom NAIS-u početkom idućeg tjedna.