Osim raskošnog uređenja i vrhunske zabave, luksuzni hoteli diljem svijeta gostima nastoje udovoljiti i nizom 'sitnih' usluga, bez obzira radi li se o slavnim posjetiteljima ili običnim smrtnicima
Za ispunjavanje ponekad i neobičnih želja svojih gostiju zaduženi su posebni članovi osoblja, čija je zadaća da boravak u njihovom hotelu za klijente ostane nezaboravan.
Za zadovoljnog su gosta u dobrom hotelu spremni napraviti nemoguće – nabaviti kilt u pustinji ili osigurati ulaznice za rasprodani derbi. Već se prepričavaju i zgode kako snalažljivo hotelsko osoblje može utjecati i na sudbinu svojih gostiju, kao u slučaju para koji se vjenčao nakon što je sramežljivi muškarac zamolio da umjesto njega pristupe ženi koja mu se svidjela.
Osoblje InterContinentala u Hong Kongu ne samo da je gospođi skrenulo pažnju na povučenog obožavatelja, već joj je poslalo cvijeće i rezerviralo za njih stol u prestižnom restoranu. Do romantičnog stola za dvoje s pogledom na zaljev dovela ju je Rolls-Royceova limuzina, a sve je, nešto kasnije, rezultiralo zarukama i brakom.
Slabije je sreće, međutim, bio Turčin koji je svoju djevojku zaželio zaprositi natpisom koji je ispred prestižnog Ritz-Carltona u američkom Key Biscayneu vukao avion. Hotel mu je u rekordnom vremenu ispunio želju, pronašao zrakoplov i izradio natpis 'Udaj se za mene' na turskom. No, djevojka nije pristala iako je sudbonosno pitanje vidjela na nebu ispred terase luksuznog restorana.
Da dobrom osoblju ništa nije teško, pokazuje i priča iz Miamija gdje je snalažljivi djelatnik hotela Maite Foriasky svom gostu pomogao da na drugi kontinent preseli tigra. Preseljenje opasnog ljubimca dogodilo se nakon što je stalni gost hotela Setai u Miamiju pronašao djevojku i odlučio je odvesti doma u London. No, ona nije živjela sama, pa je Foriasky, kojega su zamolili za pomoć, organizirao prijevoz i ljubimca sigurno transportirao do aerodroma, a zatim i do dalekog Londona.
Zaslugom uslužnih hotelijera u obrnutom smjeru, iz Engleske u teksaški Houston, otputovao je stari londonski crveni double-decker. Nakon nekoliko godina učestalog boravljenja u hotelu Stafford u Londonu, poslovni čovjek iz Houstona zaljubio se u poznate autobuse na kat, posebno u onaj broj 15 kojim se često vozio. Čim je doznao da londonska tvrtka rasprodaje stare autobuse, zamolio je Franka Liana iz hotela da mu pomogne doći do jedne crvene 'petnaestice'. Amerikanac je platio 9.000 funti, a Liano pronašao autobus i organizirao prijevoz. Za magazin Forbes izjavio je da još čuva fotografije zadovoljnog gosta kako s djecom sjedi u busu ili uživa na njegovom katu.
Zaposlenik katarskog hotela Sharq Village and Spa u Dohi svom je gostu u kratkom roku uspio nabaviti kilt koji mu je, kao pravom Škotu, bio neophodan za važno primanje. Kako dio škotske narode nošnje nije uobičajen na Bliskom istoku, uslužni Katarac Rocellii Cacayuran najprije se obratio britanskom veleposlanstvu, no nije imao sreće, pa je pronašao lokalnog krojača koji je prema nacrtima s interneta brzo sašio škotsku mušku suknjicu. Gostu su ponudili nekoliko uzoraka materijala i uzeli mu mjere, a kilt je već idućeg dana bio dovršen.
Sreću s osobljem imao je i mladi Talijan koji je s roditeljima odsjeo u hotelu Villa Padierna u španjolskoj Marbelli. Kao vatreni obožavatelj nogometa, poželio je otići na susret Real Madrida i Barcelone, no svoju je veliku želju roditeljima otkrio tek dva dana prije utakmice, kada su sve karte bile rasprodane. Osoblje je tada uspjelo doći do mladića koji je trenirao u Realu i nabavilo karte za cijelu talijansku obitelj.