euro 2024

Hrvatski Telekom i Samsung stvorili su nezaboravno EURO iskustvo za navijače

12.07.2024 u 09:25

Bionic
Reading

Hrvatski Telekom, dugogodišnji partner hrvatskog nogometa i strastveni sponzor reprezentacije, ove je godine odlučio organizirati nešto inovativno i zabavno za EURO. Cilj je bio staviti u prvi plan zajedništvo koje oduvijek krasi hrvatske navijače.

Unutar Sektora za brend, razvijena je ideja da se u suradnji s partnerom Samsungom osigura nezaboravno iskustvo gledanja utakmica te organizira niz zanimljivih aktivnosti čiji je cilj bio zabaviti posjetitelje i omogućiti im osvajanje vrijednih nagrada.

INTERAKTIVNI KORNER u četiri grada

Nekoliko dana uoči prvenstva, započelo je zagrijavanje za navijačku euforiju u četiri velika grada kroz INTERAKTIVNI KORNER. Cilj je bio spojiti nogometnu strast s vrhunskom tehnologijom.

Korner je dizajniran kao nogometna "svlačionica" s atraktivnim vizualnim identitetom, fokusiranim na hrvatsku reprezentaciju. Posjetitelji su imali priliku igrati digitalni Memory na velikom touch screen ekranu, gdje su najbolji rezultati bili nagrađeni Samsung nagradama. Ljubitelji selfieja mogli su se fotografirati s omiljenim nogometašem uz pomoć AI tehnologije Samsung Ultra S24 uređaja te dobiti fotografiju za uspomenu.

Katarina Šporčić, Voditeljica grupe za Trade marketing Sektora za brend izjavila je: "S ponosom smo osmislili i realizirali ovaj projekt koji je oduševio navijače diljem Hrvatske. Zajedničkim radom i inovacijama, uspjeli smo stvoriti nezaboravno iskustvo."

Odabrani su gradovi Zagreb, Split, Rijeka i Vinkovci. Uz pomoć regionalnih kolega iz Trade marketing tima, definirane su i dogovorene dozvole za svaku mikrolokaciju, postavljanje set-upa i praćenje održavanja cijelog eventa.

Svaki posjetitelj dobio je brendirani navijački rekvizit poput šeširića, trubice ili udaraljki. Navijačku atmosferu dodatno su zagrijavali poznati radijski voditelj Luka Bulić i navijačka skupina Zaprešić Boysi. Posebne ponude sniženih Samsung uređaja i gadgeta bile su dostupne u obližnjim T prodajnim mjestima.

FAN NAVIJAČKE ZONE u popularnim kafićima

Paralelno s INTERAKTIVNIM KORNEROM, razvijao se koncept „FAN NAVIJAČKE ZONE“ u popularnim kafićima na kultnim lokacijama u gradovima diljem Hrvatske. Cilj je bio potaknuti uzbuđenje i pozitivne emocije kod navijača kroz snažan brending i niz zanimljivih aktivnosti.

Projekt je time proširen na deset novih gradova. Trebalo je istražiti tržište, definirati popularne kafiće za navijanje, obići teren, kontaktirati vlasnike i krenuti u pregovore. Predložen je snažan brending interijera i eksterijera te niz aktivnosti koje su se svidjele vlasnicima kafića.

Irena Radošević, također iz Grupe za Trade marketing Sektora za brend, dodala je: "Naš cilj je bio povezati tehnologiju i nogometnu strast, te pružiti navijačima priliku za nezaboravne trenutke. Zadovoljstvo je vidjeti kako su naši napori prepoznati i cijenjeni."

Iako je projekt bio izazovan u nekoliko segmenata, u konačnici smo postigli i više nego što smo inicijalno zamislili. Terase kafića bile su obojane bojama brenda, navijači su navijali kao jedno, a često su se pridruživali i turisti, oduševljeni atmosferom. Za vrijeme utakmica Hrvatske, posjetitelji su dobivali poklon vouchere za besplatno piće u poluvremenu, dijeljeni su navijački rekviziti, te je organizirano igranje digitalnog memorija na tabletu uz mogućnost osvajanja atraktivnih Samsung nagrada.

Projekt je postigao cilj biti strastveni sponzor ne samo reprezentacije, već i zajedništva. Ovo je bio veliki timski rad, na koji su svi sudionici iznimno ponosni.