Od fiktivnog lika Carrie Bradshaw do bogate nasljednice Paris Hilton, Diorova kultna Saddle torba viđena je u rukama svake 'it' cure kasnih 90-ih i početkom nultih godina, a nakon modnog oživljavanja u aktualnoj godini svoju vladavinu suvereno nastavlja i u narednim mjesecima
Slavni John Galliano Diorovu torbu imena Saddle na modnoj sceni premijerno je predstavio u sklopu kolekcije proljeće-ljeto 2001. godine, a u nekoliko mjeseci uspjela se dokopati statusa 'it' modela zahvaljujući tadašnjim velikim zvijezdama poput glumica Lindsay Lohan, slavne bogatašice Paris Hilton i glumice Mische Barton.
Posljednjih mjeseci trend nošenja i oživljavanja stare slave pojedinim modelima torbi potaknuo je dizajnericu modme kuće Dior, Mariu Graziu Chiuri, na lansiranje novih inačica kultne torbe Saddle s prepoznatljivim detaljem zlatnog slova 'D'.
U manje od pola godine koliko je prošlo od lansiranja novih inačica Diorovih torbi Saddle, navedeni model ove je godine postao druga najtraženija torba u svijetu mode.
'Saddle torba je model koji se nosi na isti način poput košulje i jakne i zbog svog oblika ona je toliko udoban odabir da ćete na trenutak zaboraviti da ju nosite. Osim toga, krasi ju praktičnost jer vam omogućuje da nosite sve što vam je potrebno. Zbog navedenog odlučila sam joj udahnuti novi život ponudivši nekoliko živopisnih inačica, a poput kameleona torba Saddle prilagođava se svakoj situaciji', izjavila je talijanska dizajerica Maria Grazia Chiuri u ime modne kuće Dior.
Trijumfalan povratak Diorove torbe na modnu scenu mnogi povezuju s najutjecajnijom društvenom mrežom na svijetu, Instagramom. Ove godina na Instagramu se pod hashtagom #DiorSaddle pojavilo preko 54 tisuće fotografija, a na dan njezina povratka na modnu scenu s Diorovom torbom Saddle na Instagramu se u nekoliko moglo ugledati preko stotinu najutjecajnijih zvijezda ulične mode.
Ova marketinška strategija modne kuće Dior itekako je urodila plodom. Prema navodima poznate modne platforme Lyst, potražnja za vintage i novim modelima Diorovih torbi Saddle u dva dana od predstavljene kolekcije rezultirala je porastom pretraživanja za nevjerovatnih 957 posto, a brojni modni eksperti predviđaju joj suverenu vladavinu i u narednim mjesecima.