NAPUHANO JE 'IN'

I ove jeseni glomazne tenisice biti će pravi hit, no dizajneri su otišli korak dalje

09.08.2023 u 05:55

Bionic
Reading

Dizajnerske tenisice glomaznog izgleda možda nisu novost na modnoj sceni, no nedavno lansirane verzije pomalo podsjećaju na modele za tenis napuhane helijem

Glomazne tenisice nalik proslavljenom modelu Triple S modne kuće Balenciaga ovih dana poprimile su drugu vrstu debljine - onu koja je više implozivna nego eksplozivna.

Dovoljno dobar primjer je nova, ekstra debela verzija tenisica Screener s potpisom talijanskog Guccija, predstavljena bez pompe ove sezone i tiho prodavana uz bok proslavljenom prethodniku.

Po brojnim detaljima identična originalu, nova verzija tenisica Screener prvenstveno odskače gotovo duplim potplatom, dok detalj debelih vezica samo pojačava njihov napuhani izgled.

Otprilike u isto vrijeme kada se novi model Guccijevih tenisica Screener počeo pojavljivati u trgovinama, na sceni su se pojavile Marnijeve tenisice Bigfoot 2.0.

Riječ je o još jednom nasljedniku originalnog modela, a danas izgleda poput posebno zdepastog modela adidasovih sambica napuhanih pumpom za bicikl.

Ugledavši ovaj model, brojni ljubitelji mode usporedili su ga s danas viralnim crvenim čizmama brenda MSCHF. Njihova žuta crocs verzija ovog je tjedna lansirana u prodaju, a među prvima ih je neočekivano isfurala Victoria Beckham.

Isto tako Marnijeva nova verzija tenisica Bigfoot brojne je podsjetila i na Pillow tenisice brenda Bottega Veneta. Riječ je o iznenađujuće laganim tenisicama, kako tvrde brojni, no s impozantno teškom siluetom.

Pillow tenisice brenda Bottega Veneta Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

Za povećanje potražnje za obućom debeljuškastog izgleda brojni vide krivca u talijanskoj Pradi, točnije njezinom lansiranju napuhane verzije hit mokasinki.

Poput torbi sličnog dizajna, Pradine mokasinke od debele nappa kože osjetljive su na dodir, a nove luksuzne tenisice kakve predlažu brendovi Marni i Gucci posjeduju sličnu opipljivu mekoću.

S obzirom na to da je sklonost oblinama ugrađena u ljudski mozak, pomalo je shvatljivo zašto je toliko različitih dizajnera sklono stvaranju napuhanih dodataka.

Ne stoji nikakva zavjera iza ovih ‘proždrljivih’ luksuznih tenisice, samo logična želja da se prodaju pozivajući se na naš instinktivni interes za mekane stvari.