DRUŠTVENA ODGOVORNOST

I Šajeta ide biciklom na posao

18.01.2011 u 14:36

Bionic
Reading

Riječ je o simboličkoj gesti kojom Coca-Cola HBC Hrvatska obilježava važan ulazak u finale dodjele nagrada za promicanje društveno odgovornoga poslovanja časopisa PR News

Nakon projekta Lijepa naša Sava, koji je osvojio Europsku nagradu za izvrsnost, ovo je drugi međunarodno nagrađeni društveno odgovorni projekt Coca-Cole HBC Hrvatska.

Projekt Odsada biciklom na posao, koji je pokrenula Coca-Cola HBC Hrvatska u partnerstvu s udrugom Moj bicikl, ušao je u finale za dodjelu nagrada za promicanje društveno odgovornoga poslovanja koje svake godine dodjeljuje ugledni američki časopis PR News (PR News' CSR Awards). Coca-Cola HBC Hrvatska tim je projektom ušla u finale u kategoriji Odnosi sa zaposlenicima uz još samo tri svjetske tvrtke. S obzirom na to da je konkurencija, prema riječima organizatora, bila iznimno jaka pa je ulazak u finale već veliko postignuće, sve će tvrtke finalisti primiti nagradu na dodjeli u Washingtonu 8. ožujka.

'Ponosni smo na to što je naš projekt Odsada biciklom na posao prepoznat na međunarodnoj razini i u jakoj konkurenciji kao vrijedan društveno odgovorni projekt koji unapređuje međuljudske odnose u Coca-Coli HBC Hrvatska te potiče zaposlenike na odgovorno ponašanje prema društvu', izjavila je direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska, Boška Trbojević, te dodala: 'Ulazak u finale za dodjelu tako cijenjene i prestižne nagrade smatramo velikim priznanjem svojega rada te poticajem za nastavak tog i svih naših drugih društveno odgovornih projekata'.

Projekt Odsada biciklom na posao pokrenula je Coca-Cola HBC Hrvatska u suradnji s Udrugom Moj bicikl kako bi svoje zaposlenike potaknula na aktivniji životni stil i na što češću uporabu bicikala. Okosnica je projekta nabava posebnih Bistrinih bicikala koje Coca-Cola HBC Hrvatska ustupa svojim zaposlenicima na besplatno korištenje za dolazak na posao ili za rekreaciju. Vožnja biciklom ne onečišćuje zrak i ne stvara buku, a pola sata vožnje dnevno nadomješta dnevnu potrebu tijela za fizičkom aktivnošću te se bicikl smatra zdravim i jeftinim prijevoznim sredstvom u gradskim sredinama. Stoga izbor bicikla kao prijevoznog sredstva Coca-Cola HBC Hrvatska promiče među vlastitim zaposlenicima kao odličan. Dosad je tijekom projekta Coca-Cola HBC Hrvatska nabavila više od 60 bicikala i predala ih na korištenje svojim zaposlenicima u podružnicama diljem Hrvatske.

Nakon projekta Lijepa naša Sava, koji je osvojio Europsku nagradu za izvrsnost 2009. godine, ovo je drugi društveno odgovorni projekt Coca-Cole HBC Hrvatska koji je međunarodno nagrađen.