Liu Jo
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Liu Jo
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Liu Jo predstavio je novu kampanju za proljeće/ljeto pod kreativnim nazivom #Viceversa, a zaštitna su lica nove kampanje modne ikone Karlie Kloss i Jourdan Dunn
Kampanja promiče ženstvenost i glamur spojene u jedinstvenu cjelinu, a Liu Jo uspijeva prikazati iskreno žensko prijateljstvo dva supermodela Karlie Kloss i Jourdan Dunn.
#Viceversa je zapravo sinonim za poruku koja pruža autentičan doživljaj branda. Liu Jo svakoj ženi daje mogućnost da se osjeća jedinstvenom i glamuroznom. Sveobuhvatna, svestrana i prilagodljiva, ova kolekcija dizajnirana je kako bi naglasila ljepotu i svakoj ženi dala osjećaj snage i seksipila.
Kako bi utjelovio bit kampanje, australski fotograf Chris Colls odabrao je dvije šarmantne zvijezde, karakterno različite, ali istovremeno prekrasne žene – Karlie Kloss i Jourdan Dunn. Stoga kampanjom dominiraju karakteri dvaju modela. Predivna Karlie odlično nosi traper kombinacije, a Jourdan donosi istinski glam look, a idiličan spoj boja i monokromatskih uzoraka odlično naglašavaju najbolje od kolekcije.